וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר ליברטדורס: אסטודיאנטס גברה 0:1 על נאסיונאל

נגיחה של גלבאן סידרה לקבוצה הארגנטינאית יתרון על האורוגוואים לפני הגומלין במונטיבדאו. 0:1 לקיטו במשחק הראשון בגמר הריקופה

יממה לאחר שקרוזיירו גברה במשחק כל ברזילאי 1:3 על גרמיו, במשחק הראשון של חצי גמר גביע הליברטדורס, השיגה את אסטודיאנטס מקדמה קטנה, לאחר שניצחה 0:1 את נאסיונאל הלילה (בין חמישי לשישי).

שער הניצחון לקבוצה הארגנטינאית שאירחה את המשחק הראשון, נכבש בדקה ה-14, לאחר שדייגו גלבאן ירד כדי לנגוח כדור רוחב של ליאנדרו בניטז. משחק הגומלין ייערך בבירת אורוגוואי, מונטיבדאו, ביום רביעי ונאסיונאל תנסה למחוק את הפיגור שנוצר לה מהמשחק הראשון על מנת להגיע לגמר המפעל.

הקבוצה מלה פלאטה מחפשת תואר ליברטדורס רביעי, אחרי ששלושת התארים הקודמים הגיעו ברצף בין השנים 1968-70. גם לנאסיונאל שלוש זכיות בעבר במפעל.

* ליגה דה קיטו, שזכתה בשנה שעברה בגביע הליברטדורס, ניצחה את המשחק הראשון בגמר הריקופה (מקביל לסופרקאפ האירופי, שמפגיש בין מחזיקת גביע הליברטדורס למנצחת הסודאמריקנה) והתקרבה מאוד לתואר שני היסטורי תוך שנה. הקבוצה האקוודורית גברה בפורטו אלגרה על אינטרנאסיונאל הברזילאית 0:1, משער של החלוץ הארגנטינאי קלאודיו ביילר בדקה ה-55.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully