וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונגה לוקח קרדיט על ההצלחה

מאמן ברזיל החמיא לעצמו על הכנסתו של אלבס, שכבש את שער הניצחון נגד דרום אפריקה בחצי גמר הקונפדרציות. ג'ואל סנטנה: "גאה בשחקניי"

זו הגדולה של נבחרת כמו נבחרת ברזיל. שפע הכוכבים בסגל יכול להביאה לכדי מצב שבו כל אחד מהתותחים יבקיע את שער הניצחון. הפעם זה קרה בדקה ה-87 של משחק חצי הגמר בגביע הקונפדרציות.

אחרי 87 דקות מאופסות נגד המארחת של הטורניר, דרום אפריקה, נטל מגנה של ברצלונה דני אלבס, שנכנס כמחליף בדקה ה-82, כדור חופשי ושלח אותו היישר לפינת השער. שער ניצחון נהדר ומתוק, שהעלה את הסלסאו לגמר הטורניר, למשחק נגד ארה"ב.

שתי הנבחרות כבר נפגשו בשלב הבתים, אז הביסה אלופת העולם חמש פעמים את אלופת צפון-מרכז אמריקה הנוכחית 0:3. אלא שאחרי ההצגה של האמריקאים נגד ספרד, עם הניצחון 0:2 בחצי הגמר השני ביום רביעי, הכול יכול לקרות.

דונגה: "לא יהיה קל הפעם נגד ארה"ב בגמר"

מאמן נבחרת ברזיל דונגה נטל לעצמו את הקרדיט על הכנסתו של אלבס למגרש, ובעקיפין על השער וההעפלה. "המשחק היה שווה בכוחותיו", אמר דונגה. "ולכן החלטתי שאני צריך שחקן מהיר ואגרסיבי, מומחה לבעיטות חופשיות.

"אלבס מתאמן כל יום בבעיטות חופשיות, וחשבתי שאם יהיו לנו מספר הזדמנויות לבעיטה ליד הרחבה של דרום אפריקה הוא יהיה האיש שיוכל לקחת אותן. זה יצא מושלם", הוסיף המאמן.

דונגה התרגש קמעא מכך שהוא פגש במשחק על הקווים את מאמנו מהעבר, ג'ואל סנטנה הברזילאי, שאימן אותו כשהוא עוד שיחק בקבוצת ואשקו דה גמא. "ללא ספק, המשחק הזה היה קשה", אמר דונגה, "לא רק בגלל שהוא מאמן ברזילאי, אלא בגלל שכל העוזרים שלו הם ברזילאיים".

לגבי משחק הגמר, שם תפגוש, כאמור, ברזיל את ארה"ב, אמר דונגה: "יש להם את דרך המשחק שלהם. ננסה לשבת ולנתח מה אנחנו צריכים לעשות כדי לנצח אותם, אבל זה לא יהיה קל הפעם".

סנטנה: "אולי היינו יכולים להפתיע אותם"

מן העבר השני, מאמנה של נבחרת דרום אפריקה, ג'ואל סנטנה, היה מרוצה מההופעה של שחקניו. "שיחקנו טוב מאוד", אמר. "הגנו טוב, ואני מאוד גאה בשחקנים שהצליחו לשמור על שער נקי נגד אחת הנבחרות הכי טובות בעולם במשך 87 דקות.

"אולי היינו יכולים להפתיע אותם בדרך שבה שיחקנו", הוסיף סנטנה, "אבל היינו צריכים להיות יותר רגועים מול השער. יש לנו עוד שנה להתכונן לגביע העולמי ויש לנו בסיס חזק מאוד לבנות עליו עכשיו".

סנטנה הברזילאי התייחס לשאלה כיצד זה הרגיש לו לשחק נגד הנבחרת ממולדתו ואמר: "זה היה מדהים לשחק נגדם, המדינה שלי, המקום בו נולדתי. זה היה מרגש ואני שמח וגאה על כך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully