וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרטר עובר לאורלנדו

המג'יק יקבלו את אייר קנדה וריאן אנדרסון בתמורה לאלסטון, קורטני לי ובאטי. מיליצ'יץ' בניקס תמורת ריצ'ארדסון. קרופורד באטלנטה

טירוף הטריידים ב-NBA הולך ומתלהט ככל שהדראפט מתקרב, והערב (חמישי) למדנו על עוד עסקה ענק שנרקמת, שעות אחרי ששאקיל אוניל נשלח מפיניקס לקליבלנד. באופן רשמי, הסכימו אורלנדו וניו ג'רזי על טרייד שישלח את וינס קרטר וריאן אנדרסון למג'יק בתמורה לרייפר אלסטון, קורטני לי וטוני באטי.

בניו ג'רזי חיפשו זמן רב בית חדש לקרטר על מנת לרענן את השורות ולפנות לעצמם מקום תחת תקרת השכר לקראת המעבר לברוקלין (אלסטון ובאטי יהיו שחקנים חופשיים בקיץ הבא), אבל אורלנדו הפתיעה רבים בהסכמתה לוותר על כמה חלקים משמעותיים מהסגל שלקח אותה עד לסדרת הגמר השנה, כדי להוסיף עוד סופרסטאר פוטנציאלי לצידו של דוויט הווארד. הסיבה לכך היא ככל הנראה עזיבתו הקרובה של הידו טורקוגלו, שהפך לשחקן חופשי, והמג'יק מתקשים לעמוד בדרישות הכספיות שלו.

"וינס נותן לנו שחקן ותיק, גו-טו-גאי בהתקפה, במיוחד בסיומי משחקים. המטרה שלנו היתה ונשארה לזכות באליפות", אמר הג'נרל מנג'ר של המג'יק, אוטיס סמית'. "כל זמן שאתה יכול להשיג אול-סטאר שיעזור לך להגיע למטרות שהצבת, אתה חייב לעשות את זה. וינס היה סקורר מוכח בליגה, ואנחנו מאושרים לצרף אותו לקבוצה".

קרטר בן ה-32 קלע העונה 20.8 נקודות למשחק במדי הנטס, הממוצע הנמוך ביותר שלו בחמש השנים שלו בניו ג'רזי מאז שהגיע מטורונטו, בה שיחק בשש שנותיו הראשונות בליגה. כעת נותר לראות האם וינסנטי יצליח להשתלב בתוך שיטת המשחק של סטן ואן גנדי ולהפוך את המג'יק לקבוצה עוד יותר קטלנית מזו שראינו העונה.

ובינתיים, בשאר הליגה...

* עכשיו זה רשמי: אטלנטה קיבלה את ג'מאל קרופורד מגולדן סטייט, בתמורה לאייסי לואו וספידי קלקסטון. קרופורד, שהגיע לגולדן סטייט מהניקס, לא השתלב בקבוצתו של דון נלסון, שהצהיר בפניו כי הוא אינו בתוכניות לעונה הבאה. הגארד שהעמיד ממוצעים של 20.6 נקודות ו-5 אסיסטים בעונתו הקודמת בניו יורק, ירד ל-19.7 ו-4.4 אסיסטים, אך חשוב מכך, לא השתלב היטב בקבוצה.

* בעסקה שהסתמנה עוד אמש, העבירו הלילה הניו יורק ניקס את קוונטין ריצ'ארדסון לממפיס, בתמורה לדארקו מיליצ'יץ'. הניקס, שמחפשים להדק את ההגנה באיזור הצבע, החליטו לוותר על הקלעי הוותיק, גם במטרה לפנות שכר לקיץ 2010. החוזה של שני השחקנים מסתיים בעונה הבאה.

* בעסקה הראשונה שלה לדראפט הנוכחי, שלחה פורטלנד את סרחיו רודריגז והבחירה ה-38 לסקרמנטו, בתמורה לבחירה ה-31. הרכז הספרדי הצעיר לא קיבל הזדמנויות רבות להראות את כשרונו הרב במדי הבלייזרס, והוא צפוי לראות דקות משחק מרובות יותר במדי הקינגס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully