וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: פדרר עשה את זה לאט, אבל בטוח

השוויצרי הוריד הילוך ושמט מערכה, אבל עלה ל-1/8 הגמר עם 3:6, 2:6, 7:6, 1:6 על קולשרייבר. סרינה ב-1/8 הגמר, תתמודד נגד האנטוחובה

אחרי שהתחממו להם בשני הסיבובים הראשונים בווימבלדון, יתחילו היום (שישי) המדורגים הבכירים היו צפויים לעבוד קשה יותר עם פתיחת הסיבוב השלישי, אך חלקם הפכו את זה לטיול קליל. במוקד העניינים עמד כמובן רוג'ר פדרר, המנסה להחזיר לעצמו את התואר שאיבד אשתקד אחרי חמש זכיות רצופות ולשבור את שיא תארי הגרנד סלאם של פיט סמפראס עם הגביע ה-15 שלו.

השוויצרי, ששייט להנאתו בשני משחקיו הראשונים על הדשא הלונדוני שהוא כל כך אוהב, פגש את פיליפ קולשרייבר. הגרמני המוכשר הפתיע את נובאק דג'וקוביץ' ברולאן גארוס, אבל לא היה לו מה למכור מול המאסטר מבאזל. פדרר ניצח 3:6, 2:6 אבל אז הוריד הילוך וקולשרייבר הצליח לחזור מפיגור ולנצח 6:7 במערכה השלישית. השוויצרי התעורר, וניצח 1:6 במערכה הרביעית בדרך לשלב הבא. בשמינית הגמר פדרר יפגוש את רובין סודרלינג (מדורג 13), לשחזור מרתק של הגמר מפאריס. סודרלינג ניצח את הספרדי ניקולס אלמגרו 6:7, 4:6, 4:6.

דג'וקוביץ' (4), שהופתע בסיבוב השני אשתקד ומרגיש חובה להגיע רחוק כדי לא לאפשר לפדרר, נדאל ומארי לברוח לו בפסגת הדירוג, לא מעד מול האמריקאי המסוכן מרדי פיש (28). דג'וקוביץ' ניצח בלי בעיות 4:6, 4:6, 4:6 ויפגוש את דודי סלע בשלב הבא.

המאבק המרתק ביותר היה בין הצרפתי האנרגטי ג'ו ווילפריד צונגה (9) והענק הקרואטי איבו קרלוביץ' (22). המשחק היה צמוד ודרמטי לכל אורכו כשהשניים מציגים משחק הקרבה. בסופו של העימות הייתה ידו של קרלוביץ' על העליונה עם 6:7, 7:6, 5:7, 6:7, והוא העפיל לשלב הבא, בו יפגוש את פרננדו ורדסקו (7), שניצח בעימות הכל-ספרדי עם אלברט מונטנס (32) בתוצאה 6:4, 1:6, 4:6, 6:7. איגור אנדרייב (29), שיגיע לישראל עם נבחרת הדייויס של רוסיה בעוד שבועיים, פגש את האיטלקי אנדראס ספי והמשחק הופסק במצב של שוויון 1:2 לאנדרייב במערכות ו-5:5 במערכה הרביעית. המאבק השקול בין מרין סיליץ' (11) וטומי האס (24) הופסק במצב של שוויון 2: 2 במערכות בשל החשכה. האס פיגר 5:2 במערכה הראשונה, אך מצא את תעצומות הנפש כדי למחוק את הפיגור ולנצח 5:7 במערכה. המערכה השנייה הייתה צמודה מאוד, ובסיומה האס ניצח שוב 5:7. סיליץ' חזר עם 1:6 ו-6:7 ובמצב של 6: 6 במערכה השלישית, המשחק הופסק.

נשים: סרינה בשמינית הגמר

המדורגת שנייה, סרינה וויליאמס, המחפשת תואר שלישי בווימבלדון אחרי ההפסד בגמר לאחותה ונוס בשנה שעברה, לא עבדה קשה מדי מול רוברטה וינצ'י האיטלקיה, כדי להעפיל לשמינית הגמר וניצחה אותה 3:6, 4:6. היה זה משחק מספר 200 של האמריקאית בטורניר גראנד סלאם, והיא עברה אותו בהצלחה. על הזכות לפגוש את האמריקאית האימתנית בשלב הבא נאבקו דניאלה האנטוחובה הסלובקית ואיי סוגיאמה היפנית, ובסיום ההתמודדות הייתה זו האנטוחובה שניצחה 4:6, 3:6.

אלנה דמנטייבה (4 בטורניר), שעדיין מחפשת בנרות תואר גרנד סלאם ראשון, לא מעדה מול בת ארצה רגינה קוליקובה והביסה אותה 1:6, 2:6. דמנטייבה הנאווה תשחק בשמינית הגמר נגד בת ארצה, אלנה וסנינה, שגברה על הסלובקית החיננית דומיניקה סיבולקובה (14) בתוצאה 5:7, 6:4, 4:6 .רוסיה אחרת, נדיה פטרובה (10), פגשה את ג'יזלה דולקו הארגנטינאית, שהעיפה בסיבוב השני את מריה שראפובה. פטרובה נוצחה 6:3 במערכה הראשונה, אבל עברה שלב בזכות 3:6, 4:6 בשתי המערכות הבאות. הבלארוסית השאפתנית ויקטוריה אזרנקה (8) זכתה לקרב עיקש מהרומניה המוכשרת סוראנה קירסטאה (28), אך בכל זאת ניצחה אותה 6:7, 3:6 והיא תתמודד בשמינית הגמר נגד פטרובה.

ורה זבונרבה (7) סיימה את הטורניר מוקדם מהצפוי מבחינתה, לאחר שפרשה ממשחקה נגד הצרפתיה העולה וירג'יני רזאנו (26). בשלב הבא מחכה לרזאנו האיטלקיה הוותיקה פרנצ'סקה סקיאבונה, שניצחה את פיינליסטית 2007, מריון ברטולי (12) 6:7, 0:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully