וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סהר: "זה המקום הנכון בשבילי"

החלוץ הישראלי הוצג רשמית בקבוצתו החדשה ונשמע מרוצה במסיבת העיתונאים: "החלום שלי לשחק כמה שיותר". דה לה פניה ימשיך

חלוץ נבחרת ישראל, בן סהר, הוצג הערב (חמישי) רשמית כשחקן אספניול. סהר עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם לארבע שנים בקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו. לאחר מכן, לבש סהר את החולצה הכחולה לבנה של אספניול, הקפיץ כדורים לעיני הצלמים והוצג על ידי הנשיא, דניאל סאנצ'ז ליברה.

במסיבת העיתונאים אמר סהר: "החלום שלי הוא לשחק כמה שיותר ולעזור לאספניול ככל שאוכל. אני חלוץ ורוצה לכבוש שערים והגעתי ליהנות ולעזור. למדתי הרבה בצ'לסי ועכשיו אני רוצה להתרכז באספניול".

סהר המשיך לדבר על התקופה בסטמפורד ברידג': "מאוד קשה לשחק בצ'לסי וזה עזר לי להתבגר. אני צריך בית ולא רוצה היות מושאל יותר. אני מאושר לחתום ובטוח שאעשה הכל על מנת לעזור. עכשיו אני צריך להתאקלם. הליגה הספרדית מצוינת עבורי, ונותנת לי הזדמנות להישאר".

סהר הבטיח כי ילמד ספרדית מהר ככל האפשר וסיפר: "היו לי הצעות ממועדונים אחרים, אבל רציתי לשחק באספניול. אני רוצה להצליח. אני בן 19 וצריך להשאיר חותם. אני מאמין בעצמי". סהר לא חושש מתחרות על מקום בהרכב ואמר: "בכל קבוצה יש תחרות, אבל אם אתאמן היטב המאמן ייתן לי דקות. יש בקבוצה חלוצים טובים כמו טאמודו".

"אין שחקן שלא מכיר את אספניול", סיכם סהר. "יש כאן שחקנים איכותיים שראיתי במספר הזדמנויות. זו הסיבה שבחרתי להגיע לכאן, בגלל ההיסטוריה והחשיבות של המועדון. זה המקום הנכון בשבילי".

סהר הרבה להתלוצץ עם העיתונאים וסיפר: "אני יודע הרבה על היריבות בין ברצלונה לאספניול. יש לי חבר שם (גיא אסולין), אולי לא אדבר איתו יותר". כשנשאל על מספר החולצה המועדף עליו, צחק: "אני רוצה לשחק עם 23, המספר של טאמודו", ומהיר להרגיע: "14 זה מספר ששיחקתי איתו הרבה בילדותי".

ועוד מאספניול. הקבוצה הודיעה היום כי הקשר הוותיק איבן דה לה פניה סיכם לשנתיים נוספות במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully