וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב מכבי ת"א ייחשף בתחילת השבוע הבא

25.6.2009 / 17:11

בושינסקי ושעיה ממתינים לסיום המו”מ בין איש עסקים קנדי לאלכס שניידר, וכבר מנהלים מגעים עם שחקני רכש, ביניהם בנאדו וחיימוביץ’

ראשי מכבי תל אביב, היושב ראש אביב בושינסקי והמנכ"ל עוזי שעיה, ממתינים להודעתו של הבעלים אלכס שניידר על גובה התקציב לעונה הבאה. כזכור, השניים חזרו השבוע מנסיעתם לקנדה וכעת ממתינים לסיומו של המשא ומתן עם איש העסקים הקנדי שהגיע בתיווכו של בושינסקי, והביע נכונות להיכנס לשותפות בבעלות על המועדון. איש העסקים הקנדי קיבל את כל הנתונים ועשה בדיקה מעמיקה מאוד בכדי להכשיר את הקרקע לכניסתו כשותף לשניידר. בשלב זה מתנהל משא ומתן כאשר עדין לא ברור מהו המתווה בו יכנס אותו איש עסקים קנדי אם בכלל. בהנהלת מכבי תל אביב העריכו היום כי בתחילת השבוע הבא יודיע שניידר האם המשא ומתן עם איש העסקים הקנדי צלח ומהו גובה התקציב לעונה הבאה.

בתוך כך, החליטו ראשי המועדון לעלות שלב בכל הנוגע לשיחות ומשא ומתן עם שחקני חיזוק אפשריים לקראת העונה הבאה. אחד השחקנים הראשונים שצפוי לסגור את תנאיו הוא השוער לירן שטראובר איתו קיימים פערים מאוד קטנים וככל הנראה הדברים ייסגרו בקרוב. שחקנים נוספים איתם מתנהלים מגעים הם צמד הבלמים אריק בנאדו וזאב חיימוביץ'. עם עזיבתו של הבלם אבי יחיאל הוחלט בקבוצה להגביר את המאמצים להחתים בלם ישראלי בעל שיעור קומה אולם בשלב זה ברור לראשי הקבוצה כי כל עוד אין תקציב הם לא יוכלו לסגור סופית עם אף שחקן. שמם של הקשר דוד רביבו והמגן דדי בן דיין נמצאים גם הם ברשימת שחקני הרכש לעונה הבאה, אולם הכל תלוי בגובה התקציב וסכומי הכסף שיוקצו לנושא הרכש העתידי.

בתוך כך ימשיכו בימים הקרובים בשיחות עם שחקני הסגל שהתבקשו לקצץ במשכורתם לקראת העונה הבאה. בביקורם בקנדה קיבלו בושינסקי ושעיה הוראה חד משמעית והנחיה ברורה משניידר שלא להתפשר בכל הנוגע לקיצוץ בגובה של 30% משכרם של מספר שחקנים ביניהם איגור טומאסיץ', איליה יבוריאן, יניב עזרן, וגיז'רמו ישראלביץ' כאשר נכון לעכשיו הסכימו כולם לקצץ ואפילו במספר דו סיפרתי וכעת המגעים הם על גובה הקיצוץ עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully