וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליפשיץ חתם לעונה נוספת בחולון

25.6.2009 / 15:05

ליפשיץ (1.78, 25), שבעונה שעברה הגיע לחולון סמוך לפתיחת העונה, הפך העונה לשחקן הראשון שמצרפת מחזיקת הגביע לסגל שלה

הפועל חולון הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הגארד הישראלי ליאור ליפשיץ לעונה נוספת. ליפשיץ למעשה הוא השחקן היחיד שחתום בחולוניה לעונה הבאה, וזאת עוד לפני שמינתה הקבוצה מאמן.

בימים הקרובים צפויה הנהלת חולון לנסות לסגור את תנאיו של המאמן דני פרנקו על מנת שימשיך לעונה נוספת, ויתחיל לעבוד על בניית הקבוצה. בחולון מבינים כי לא מעט שחקנים שהצליחו השנה בשורותיהם, כמו אורי קוקיה, לואיס פלורס ויהוא אורלנד, צפויים לעזוב, אך עדיין יעשו מאמצים על מנת להשאירם בסגל.

ליפשיץ (1.78, 25) חתם בתחילת העונה שעברה באודסה האוקראינית, אך אחרי שלושה שבועות בלבד שוחרר וחתם בחולון על חשבון חנן קולמן. ב-22 משחקים העונה קלע ליפשיץ 4.4 נקודות והוסיף 2.9 אסיסטים כל זאת בלמעלה מ-20 דקות של משחק.

טובי שוורץ: "ליאור הוא בחור מדהים ושחקן שאנחנו מעריכים מאוד, היה לנו ברור שהוא יהיה ההחתמה הראשונה שלנו".

ליפשיץ אמר בתגובה: "אני מאוד מאושר. הרגשתי כל השנה שחולון זה המשפחה שלי ואני שמח שאני נשאר פה. בכזה מועדון ועם כזה קהל חם, אין יותר מרוצה ממני. אני יכול להגיד שבקטע המקצועי אני יכול לעשות עוד שיפור והתקדמות ולעזור לקבוצה להיות קבוצה טובה. אני רואה בחולון בית ומועדון שאני רוצה להמשיך בו כמה שנים, עוד לא נשארתי במועדון יותר משנה אחת ואני ראיתי בזה מטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully