וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי חיפה הפסידה לבני יהודה 2:1

מכבי חיפה הפסידה 2:1 לבני יהודה במשחק ההכנה הראשון הקיץ. קטן כבש, ראלי וסרדרוסיץ’ הפכו. אלישע לוי: "בוודאי לא אינדיקציה"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי חיפה פתחה הערב (חמישי) ברגל שמאל את משחקי ההכנה שלה לקראת עונת 2009/10 כשהפסידה בכפר גלים 2:1 לבני יהודה. האלופה פתחה את אימוניה בשבוע שעבר ומתכוננת לקראת צמד המפגשים מול גלנטורן בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. הזהובים ישחקו כבר ביום חמישי הבא באזרבייג'אן מול סימורג, בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופאית.

יניב קטן העלה את הירוקים ליתרון בדקה ה-19, לאחר שניצל טעות במרכז ההגנה והכניע בבעיטה שטוחה את השוער, רן קדוש, שפתח במקומו של דלה איינוגבה. קדוש, ששיחק בעבר בעירוני ראשון לציון ואשתקד בבארנט האנגלית, נבחן בבני יהודה וגילה יכולת טובה. הזהובים הפכו את הקערה עם שני שערים לקראת סיום המחצית הראשונה. תחילה בישל מהראן ראדי לעוז ראלי בדקה ה-36. חמש דקות מאוחר יותר הצמד ראדי את ראלי בנה את השער לנבחן הקרואטי, יוסיפ סרדרוסיץ', שכבש בנגיעה. הקרואטי הפגין יכולת בינונית וימשיך להיבחן גם במשחק האימון בין הקבוצות ביום ראשון.

חיפה הציגה במהלך המשחק יכולת בינונית, ולמרות שהייתה קרובה מאוד לשוויון במחצית השניה, ירדה מנוצחת. הבלם ליאוניד קרופניק לא שותף במשחק ואלישע לוי הסביר כי מאחר וקרופניק ביקש לעזוב, הוא לא מצא טעם לתרגל אותו במשחק.

לוי: "באופן כללי אנחנו עובדים לפי התכנית"

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, אמר בסיום: "משחק אימון ראשון טיפוסי. זו רק תחילת השנה וזו בוודאי לא אינדיקציה. יש דברים טובים ופחות טובים. לא עשינו הרבה שינויים בסגל שהוא טוב, וזה לא סוד שאנחנו עושים מאמצים גדולים להביא עוד שניים או שלושה שחקנים, אבל עושים את זה בקצב שלנו. באופן כללי אנחנו עובדים לפי התכנית, אני מאוד מקווה שנמצא את השחקנים הנכונים. אנחנו מחפשים בלם ועוד חלוץ שיוכל לשחק בכמה תפקידים כדי להוסיף מימד של מהירות ומחשבה לקבוצה".

אלישע התייחס אף לעובדה שלא שיתף את ליאוניד קרופניק והעדיף להכניס שחקנים אחרים במקומו. "אין טעם לשתף שחקן שלא מעוניין להמשיך פה", אמר אלישע. בעקבות הדברים קרופניק עשוי לעזוב את חיפה, והבלם שי מימון צפוי להישאר.

יניב קטן אמר: "קשה להתרשם מהמשחקים האלה. בסך הכל זה אימון די טוב לקראת מה שמחכה לנו באירופה. נקווה שלמשחק בחו"ל נגיע מוכנים ונעשה את העבודה כמו שצריך. אני בטוח שנהיה קבוצה טובה, יותר טובה מהשנה שעברה, ונשיג את מה שאנחנו רוצים".

גיא לוזון אמר: "סך הכל זה היה אימון טוב לשתי הקבוצות. היה חשוב ששחקנים ירוצו ויעבדו, מבחן מאוד ראשוני. רואים שיש ליוסיפ סרדרוסיץ' כדורגל, אבל לקחת החלטה עכשיו זה עדיין לא רציני. ברור לנו שאנחנו צריכים לחזק את הקישור וההתקפה. אנחנו עדיין לא מוכנים למשחק הראשון באירופה, גם שם ברור שלא נהיה ב-100 אחוז יכולת, אבל זה אמור להספיק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הבלם הפורטוגלי ז'ורז'ה טשיירה מועמד למכבי חיפה

האתר הרשמי של מכבי חיפה פירסם היום (חמישי) כי ז'ורז'ה טשיירה, בלם פורטוגלי בן 22, מועמד לחזק את הקבוצה בעונה הקרובה. טשיירה שיחק בעונה שעברה בקבוצה הקפריסאית פאפוס, אותה יאמן בעונה הקרובה אייל לחמן. לפני כן הוא שיחק בליגה השניה בקפריסין ובקבוצות קטנות בפורטוגל. אם טשיירה יגיע לארץ יצטרך לעבור מבחנים.

במכבי חיפה מצפים בקוצר רוח למשחק במסגרת גביע הקונפדרציות בין ברזיל לדרום אפריקה שייערך הערב. משחק טוב של פיטר מסיללה עשוי לסלול את דרכו לאירופה, מה שעשוי להקל על חיפה במסגרת הקיצוץ התקציבי שהיא מתכננת העונה. במקרה של הפסד או ניצחון, השניים יגיעו בזמן לקראת היציאה למחנה האימונים באוסטריה ב-1 ליולי.

כפי שנכתב, שחקנים בחיפה מתכוונים להציע לנשיא יעקב שחר פשרה לפיה הם יקצצו 10 אחוז בלבד ממשכורתם. ההערכה בחיפה היא שחלק מהשחקנים יסכימו לקצץ 15 אחוז מהחוזה שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully