וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד סיכמה עם אלביול

בלם ולנסיה יחתום על חוזה לחמש שנים בקבוצה ויעבור אליה תמורת כ-15 מיליון יורו. סוכנו של ריברי: "הוא מעדיף את ריאל על פני ברצלונה"

אחרי שעיבו את החלק הקדמי בצורה מרשימה ביותר עם קאקה וכריסטיאנו רונאלדו, הגיע הזמן סוף-סוף שריאל מדריד תתחיל לחזק את החלק האחורי של הקבוצה. הלבנים של פלורנטינו פרז הגיעו לסיכום עם בלמה של ולנסיה, ראול אלביול. הבלם, שנמצא כעת עם נבחרת ספרד בדרום אפריקה המשתתפת בגביע הקונפדרציות, ישלים את הבדיקות הרפואיות ויחתום על החוזה בשבוע הבא.

בין הצדדים סוכם כי אלביול יחתום על חוזה לחמש שנים בקבוצה מעיר הבירה, שתרכוש אותו תמורת כ-15 מיליון יורו מהעטלפים. אלביול, 23, ישתף ככל הנראה פעולה במרכז ההגנה עם הבלם הפורטוגלי פפה, שיחמיץ את תחילת העונה הבאה, לאחר שכזכור הוא הורחק מ-10 משחקים אחרי ההתפרעות משולחת הרסן שלו במשחק נגד חטאפה.

אלביול, שעבר ב-2004 תאונת דרכים קשה ממנה יצא ללא טחול, ערך את הופעת הבכורה שלו בוולנסיה בספטמבר 2003, הוא גם זומן לנבחרת ספרד, וערך בה את הבכורה באוקטובר 2007. ריאל רצתה להביא מוולנסיה, בנוסף לבלם, את החלוץ דויד וייה, תמורת סכום של כ-43 מיליון יורו (25 מיליון יורו במזומן ואלברו נגרדו) אלא שנראה כי החלוץ הספרדי לא יעבור לבסוף, זאת למרות שהקבוצה מעיר התפוזים חייבת להגדיל את תזרים המזומנים שלה עקב בעיות כלכליות כבדות.

סוכנו של ריברי: "אני בעד שהוא יצטרף לריאל"

תקופת ההמתנה הארוכה לגבי פרנק ריברי עתידה להסתיים בקרוב, כאשר סוכנו של הקשר הצרפתי של באיירן מינכן חשף כי השחקן מעוניין לעבור לריאל מדריד. על שירותיו של ריברי, כידוע, מתחרות מספר קבוצות בכירות, כשמלבד ריאל גם ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד בתמונה, אלא שסוכנו של השחקן אלן מיגלצ'יו שיכנע אותו כי הכי טוב עבורו יהיה לחתום בריאל, זאת לאור העובדה כי זינאדין זידאן החל לעבוד בקבוצה, כיועצו האישי של הנשיא החדש, פלורנטינו פרז.

בקבוצה הבווארית הבהירו בתחילה שהם לא מעוניינים למכור אותו, אלא שכעת בכירי המועדון מבינים שמעבר של ריברי הוא בלתי נמנע, מה גם שבאיירן תקבל סכום כסף גדול מאוד עבורו, בסביבות ה-70 מיליון יורו, שאולי קצת יסמא את עיניה.

"ריברי מעדיף את ריאל מדריד לפני ברצלונה", אמר סוכנו של השחקן אלן מיגלצ'יו. "ריברי דיבר עם זידאן והוא רוצה לחתום בריאל מדריד. כרגע, המעבר תקוע כי ראשי באיירן מינכן נמצאים בחופשה עד סוף החודש. אני לא יכול לומר דבר עד שניפגש איתם בשבועות הקרובים. המגעים עם ריאל נמצאים בכיוון הנכון. אני מאוד בעד שהוא יצטרף לריאל ואעשה ככל שביכולתי כדי שזה שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully