וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה: "חיים בשלום עם ההפסד"

ספרד נוצחה 2:0 על ידי ארה"ב בחצי גמר גביע הקונפדרציות, במשחק שיכול היה להפוך אותה לשיאנית רצף המשחקים ללא הפסד. מאמן הנבחרת ויסנטה דל בוסקה עבר די מהר לסדר היום. הווארד: "עדיין לא מעכלים את הניצחון"

אחרי 35 משחקים רצופים, וכשהיא בדרכה לשבור את השיא של נבחרת ברזיל,דווקא שם נעצרה ספרד. הנבחרת האדומה, ששברה את שיא הניצחונות הרצופים עם 15 במניין, חסרה משחק אחד כדי לקבוע שיא נוסף. אלא שארה"ב עם 0:2 בחצי גמר גביע הקונפדרציות עשתה סוף לסיפור של אלופת אירופה, שתתחיל לספור מחדש.

צמד שערים של ג'וזי אלטידור בדקה ה-27 וקלינט דמפסי בדקה ה-74 הפתיעו ושלחו את ארה"ב למעמד הגמר, שם תחכה למנצחת בין ברזיל למארחת דרום אפריקה, שתתמודנה הערב (חמישי, 21:30, שידור ישיר בערוץ 1).

"הייתה להם הרבה אנרגיה", אמר בסיום מאמן הנבחרת ויסנטה דל בוסקה. "הם היו מהירים מאוד בהתקפה והופתענו מהם. זה אף פעם לא טוב להפסיד, אנחנו לא רגילים לכך. כל הפסד כואב, אבל ננסה להתחיל את הרצף הבא שלנו, ובכך להבטיח סופית את מקומנו בגביע העולם בשנה הבאה בדרום אפריקה.

"אנחנו לא יכולים לבוא בטענות על המאמץ שהשחקנים השקיעו", הוסיף דל בוסקה. "עשינו הכול כדי לנצח. הפסדנו, אבל אני בכל זאת מאמין שאנחנו נבחרת חזקה שיכולה לצעוד קדימה. אנחנו חיים בשלום, גם עם ההפסד".

הווארד: "כדורגל זה דבר משעשע"

מן העבר השני בארה"ב נשפכו לא מעט דמעות, משמחה כמובן על הניצחון הגדול. כמעט 60 שנה לא ראו בארה"ב תצוגה כמו שנתנה הנבחרת אמש. מאז הניצחון על נבחרת אנגליה 0:1 בגביע העולם בברזיל 1950. זו גם הייתה הפעם הראשונה לנבחרת האמריקאית שהיא מנצחת את המדורגת מספר 1 בדירוג פיפ"א העולמי.

המאמן האמריקאי טים בראדלי היה מרוצה מהלחימה וההקרבה של שחקניו: "שיחקנו הכי חזק שאפשר", אמר. "כולם השקיעו את החלק שלהם. זה היה מאמץ משותף. ניקח כמה שעות להתאושש, אבל אנחנו נגיע מוכנים לגמר".

בראדלי סיפר מה היה הסוד של הנבחרת: "שמנו דגש בעיקר על לסגור את צ'אבי במרכז המגרש. הכרחנו אותו למסור כדורים בשטח שלו או לאחור, וכך שלא יוכל לתת את מסירות העומק שלו שחודרות הגנה, כפי שהוא עושה מצוין. כשאתה משחק נגד ספרד אתה חייב להגן כקבוצה וגם כאשר החזקנו בכדור היינו חייבים להיות אגרסיביים.

לארה"ב מגיעות מחמאות רבות. הנבחרת פתחה עם שני הפסדים (3:1 לאיטליה ו-3:0 לברזיל), אבל אז הגיע הניצחון הגדול עם מצרים 0:3 שהעלה אותה לחצי הגמר וכעת זה. "להגיע משני המשחקים הראשונים אחרי שספגנו שישה שערים לשני המשחקים הבאים ולא לספוג אף שער זה מאמץ שראוי לציון לגבי כולם", אמר הבלם אוגוצ'י אוניוו.

שוער הנבחרת טים הווארד אמר בסיום: "אנחנו עדיין לא מעכלים את הניצחון הזה, כמו שאתם אבל זה מראה מה עבודה קשה ומחויבות אחד לשני יכולים להביא. הכדורגל זה דבר משעשע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully