וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: לוזון מעוניין בסולי צמח

בין הצדדים מתנהלים מגעים לצירופו. הקשר/חלוץ הקרואטי סרדרוסיץ', עליו המליץ באטורינה, מציג יכולת טובה וייתכן שיוחתם. הוצאו מנויים למכירה

שבוע ימים בדיוק לפני משחקה הראשון של במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון בליגה אירופאית מול סימורג מאזרבייג'אן, ובבני יהודה ממשיכים בהכנות לקראת המשימה. הערב (חמישי,17:50, שידור ישיר בספורט 1), תקיים הקבוצה משחק אימון בבת גלים נגד מכבי חיפה, ובמסגרתו ייבחן המאמן גיא לוזון את הקשר-חלוץ הקרואטי, ג'וסיפ סרדרוסיץ' בן ה-22, שמתאמן בקבוצה מזה מספר ימים.

סרדרוסיץ' הגיע להיבחן בשכונה בהמלצתו של קשר העבר הקרואטי מאטה בטורינה ששיחק במדי הזהובים ואף אימן את הקשר הצעיר בעונה שעברה בקרואטיה. בשלב זה נראה כי בצוות המקצועי התרשמו לטובה מביצועיו של הקרואטי ונכון לעכשיו המגמה היא להחתימו לקראת העונה הקרובה.

בשלב זה רשומים רק שלושה זרים, השוער דלה איינוגבה, הבלם איבן גארידו והקשר פדרו גלבאן ברשימה שהוגשה לאופ"א לקראת המשחק. ראשי הקבוצה יוכלו לצרף שחקן נוסף עד 24 שעות לפני מועד המשחק.

למעט הבלם אביב חדד, לא צרפה הקבוצה אף שחקן רכש חדש נכון לעכשיו ולוואלה! ספורט נודע שהמאמן לוזון מעוניין בקשר סולי צמח, ששוחרר ממכבי פתח תקוה. בין הצדדים כבר מתנהלים מגעים לצירופו של הקשר למדים הזהובים.

צמד הפיזיותרפיסטים לא ימשיך כנראה

צמד הפיזיותרפיסטים, רובי טולדו ונמרוד מהאלר, סיימו ככל הנראה את עבודתם בקבוצה, לאחר שלא הגיעו להבנות כספיות עם הנהלת המועדון. השניים, שנמצאים במועדון כבר ארבע עונות ועבדו גם במחלקת הנוער של הקבוצה, לא הופיעו לאימונים האחרונים. נכון לעכשיו אם לא יקרה דבר בלתי צפוי יחפשו בבני יהודה מחליף לשניים לקבוצה הבוגרת. גורם בקבוצה התייחס לדבר עזיבתם: "לא נראה לי שהצדדים יגיעו לעמק השווה והשניים לא ישובו לעבוד בקבוצה. הפערים גדולים ולא ניתנים לגישור".

בתוך כך הוציאה הנהלת המועדון למכירה מנוי שנתי למשחקי הבית של הקבוצה לעונת המשחקים הקרובה. היושב ראש חזי מגן והמנכ"ל משה דמאיו החליטו כי גם העונה יעמוד מחיר הכרטיס למשחקי הבית של הקבוצה על 50 שקלים בלבד בכל שערי האצטדיון למעט שער 1 ותא הכבוד. בנוסף הוחלט כי מחירו של המנוי השנתי הוא 650 שקלים והוא אחיד לשערים 8 ו-13.

יחד עם זאת יצאה הנהלת המועדון במבצע מיוחד לאוהדי הקבוצה שחברים בארגון האוהדים "אריות יהודה" כאשר במסגרת המבצע כל אוהד שמחזיק בתעודת חבר בארגון, יוכל לרכוש עד תאריך 9.7 מנוי ב-500 שקלים בלבד ובנוסף על כך יקבל כרטיס חינם למשחק הגומלין מול הקבוצה האזרית, שייערך באותו היום בבלומפילד.

החל מתאריך 10.7 יעמוד מחיר המנוי השנתי לחברי ארגון האוהדים על 550 שקלים כאשר גם אז יחסכו חברי הארגון 100 שקלים לעומת המחיר המקורי. אוהדים שמעוניינים להצטרף ולקבל תעודת חבר בארגון יוכלו לעשות זאת דרך האתר הרשמי של ארגון "אריות יהודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully