וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני גוט מונה למאמן עירוני ר"ג

המאמן שפוטר ממכבי תל אביב באמצע העונה מתפקיד ראש מחלקת הסקאוט נשמע נרגש מהמינוי: "מאושר לצאת לדרך חדשה ברמת גן"

באמצע העונה קיבל דני גוט את הבשורה כי הוא לא ממשיך כראש מחלקת הסקאוט של מכבי תל אביב, לאחר הגעתם של פיני גרשון ושרון דרוקר אל הקבוצה. גוט לא נותר ללא עבודה למשך זמן רב, והערב (רביעי) חתם בעירוני רמת גן, שנאלצה להיאבק על מקומה בליגת העל, בסדרת הפלייאוף התחתון מול עירוני קרית אתא, אותה ניצחה לבסוף 0:3. זאת תהיה הפעם הראשונה בה ישמש גוט כמאמן ראשי לאחר ששימש עוזר וסקאוטר בקבוצות שונות.

גוט נשמע נרגש מההזדמנות שקיבל ואמר הערב לאחר החתימה: "אני יוצא לדרך חדשה ואני מאושר לעשות את זה ברמת גן". המאמן לא שכח להזכיר את ההיסטוריה של המועדון, והוסיף: "זהו מקום שהצמיח כל כך הרבה מאמנים ושחקנים גדולים". בני ברנר, יו"ר עירוני רמת גן אמר הערב: "אנחנו שמחים להחתים את דני גוט. הוא איש כדורסל ותיק, הוא עוזר מאמן של נבחרת רוסיה שהיא אלופת אירופה. אסור לשכוח שדני בנה את הפועל חולון שזכתה באליפות לפני שתי עונות ואני מאוד מקווה שהוא יבנה קבוצה לא פחות טובה ויוביל אותנו להצלחות".

רמת גן, שבעונת 2007/8 נחשבה להפתעת העונה, פתחה רע מאוד את עונת 2008/9, ולאחר 5 משחקים ללא משחקים נפרדה מהמאמן רובי בלינקו. מי שקיבל את התפקיד באופן זמני היה עוזר המאמן עמיר עוזי. אחרי שלושה ניצחונות רצופים החליטו ברמת גן להעניק לעוזי את התפקיד באופן קבוע, מה שהוביל את המועדון למאבק על הכניסה לפלייאוף העליון עד המחזורים האחרונים של העונה. במהלך השבועות האחרונים ניהל עוזי משא ומתן על המשך דרכו בקבוצה, אך ברמת גן העדיפו לבסוף את גוט על פניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully