וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר הליברטדורס: קרוזיירו ניצחה 1:3 את גרמיו

הקרב הברזילאי נגמר בניצחון קרוזיירו, שנתנה לעצמה מקדמה, אליקרלוס טוען שלופז קרא לו "קוף". הלילה, אסטודיאנטס-נאסיונאל (01:30, 5+ לייב)

בזמן שבאירופה מתעסקים בתזוזות של שחקנים מקבוצה לקבוצה ובספינים של סוכנים, דרום אמריקה כמרקחה לקראת חצאי גמר גביע הליברטודרס. המשחק הראשון הפגיש לדרבי ברזילאי את קרוזיירו וגרמיו. לאחר המשחק קשרה של קרוזיירו אליקרלוס האשים את מקסי לופז הארגנטינאי בגזענות, כאשר טען כי לופז כינה אותו "קוף".

קרוזיירו, שזכתה פעמיים במפעל בשנים עוקבות (1976-77), עשתה צעד משמעותי לעבר השתתפות בגמר, לאחר שגברה 1:3 על גרמיו בחצי הגמר הראשון. דווקא גרמיו הייתה טובה יותר בחמצית הראשונה במשחק ויכלה לעלות ליתרון כבר אחרי 23 דקות, אבל מקסי לופז החמיץ.

קרוזיירו עלתה ראשונה על הלוח, שבע דקות לפני ההפסקה, כאשר החלוץ וולינגטון נגח את הראשון. פחות משתי דקות בתוך המחצית השנייה עושה המשחק ווגנר הכפיל את התוצאה. ווגנר קיבל כדור מקרן קצרה ובעט כדור שפגע במגן גרמיו וחדר פנימה.

גרמיו, שגם זכתה פעמיים בליברטדורס, שוב נפלה למלכודת הקרן הקצרה של קרוזיירו, הפעם בדקה ה-67. הקשר פביניו הבקיע את השלישי. חמש דקות אחר כך הוחלף השופט אנריקה אוסס עקב מתיחה. בדקה ה-79 סוזה מגרמיו צימק בכדור חופשי שעקף את החומה ונחת בשערו של פאביו.

הליברטדורס מעיר שדים מן העבר

הלילה (בין חמישי לשישי) ייערך המשחק השני בחצי הגמר בין נסיונאל מונטבידאו מאורוגוואי לאסטודיאנטס הארגנטינאית (01:30, שידור ישיר בספורט 5 פלוס לייב), כאשר הקרב ביניהן מעיר שדים מן העבר.

שתי היריבות מהמדינות השכנות נפגשו בגמר 1969 וכן בגמר 1971, ובכל פעם קבוצה אחרת ניצחה. לקראת צמד המשחקים הקרוב מתנהל מאבק חריף בנוגע לחלוקת הכרטיסים לאוהדי קבוצת החוץ, וכפי שדיווח נשיא אסטודיאנטס, רובן פיליפה, "שני המשחקים ייערכו ללא נוכחות של קהל אורח".

אם זה לא מספיק, עלה המאבק שלב נוסף בעקבות צירופו של הבלם רולנדו סקיאבי לסגל של אסטודיאנטס. סקיאבי, קפטן בוקה ג'וניורס לשעבר, שיחק עד השבוע האחרון במדי ניואל'ס. אלא שלאור מצוקת הבלמים של אסטודיאנטס, הגיעו שתי הקבוצות לסיכום על כך ש"אל פלאקו" בן ה-36 יצטרף לחודש לאסטודיאנטס תמורת 100 אלף דולר, יעזור לה במשחקי הליברטדורס ולאחר מכן יחזור לקבוצה מרוסאריו. בנסיונאל ראו בכך עילה לתביעה על חוסר ספורטיביות והגישו תלונה רשמית במשרדי הקונמבול, המארגן את משחקי הליברטדורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully