וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדלה יביא את ההשראה מול ברזיל?

שחקני דרום אפריקה נפגשו עם הנשיא לשעבר, לפני חצי גמר הקונפדרציות מול ברזיל (ה', 21:30, ערוץ 1). דונגה: "הכנה מצוינת למנודיאל"

דרום אפריקה וברזיל, שתי הנבחרות שהגיעו לטורניר הקונפדרציות עם הכי הרבה לחץ, יכולות לשחרר הרבה אוויר וליהנות מכדורגל מחר (חמישי, 21:30, ערוץ 1) במפגש ביניהן בחצי הגמר. המארחת דרום אפריקה עברה עד עתה בצורה חיובית בסך הכל את החזרה הגנרלית מבחינת הארגון לקראת המונדיאל, וגם מקצועית השתחלה איכשהו לארבע הגדולות. ברזיל, מנגד, הביאה עימה ביקורות מבית לגבי סגנון המשחק הבנוי על מתפרצות, אך בשלב הבתים הוכיחה יכולת משכנעת והציגה לפרקים כדורגל נהדר.

לקראת המשחק החשוב באיצטדיון אליס פארק, יצאו שחקני הבפאנה בפאנה ביחד עם מאמנם הברזילאי ג'ואל סנטנה לפגישה מרגשת עם הנשיא לשעבר נלסון מנדלה, כדי לשאוב ממנו כוחות ומוטיבציה. "זה היה רגע היסטורי עבורנו, לפגוש סמל בינלאומי כמו מנדלה", אמר סנטנה לאחר המפגש עם הנשיא לשעבר, שבגיל 91 עדיין מוצא זמן לעורר השראה בקבוצות הספורט של ארצו. "הוא אדם כריזמטי שהקרין על כל אחד ואחד מאיתנו. לשחקנים הייתה צמרמורת כשלחצו את ידו".

לקראת המשחק מול הסלסאו, אמר סנטנה: "אנחנו מגיעים כדי להוות לברזיל יריב שקול ולנסות לשחק כדורגל יפה כמו שלהם. אסור לנו לחשוש מהעוצמה שלהם". החלוץ ברנרד פארקר פצוע בברכו וישחק רק אם יעבור מבחן כשירות בסמוך למשחק. הקשר מקבת סיבאיה מושעה, ובנסון מלונגו עשוי לתפוס את מקומו במרכז המגרש.

גם במחנה הברזילאי יש דריכות לקראת המשחק, כאשר המאמן דונגה יפגוש את האיש אשר הדריך אותו בקבוצת ואסקו דה גמה בשנות ה-80 והיה בצוותו בטורניר האולימפי האחרון. "היינו יחד בוואסקו והוא אדם רגוע שיודע מה הוא עושה. באולימפיאדה לא כל כך הצלחנו ביחד, אבל בקושי היה לנו זמן להכין את הנבחרת", אמר דונגה.

"דרום אפריקה משתפרת תחת ידו של סנטנה, אבל אנחנו מוכנים לאתגר. הם בחצי הגמר, הם המארחים ולפיכך גם ראויים לכבוד. זוהי הכנה מצוינת לקראת הגביע העולמי". ברזיל, שניצחה את כל משחקיה עד כה וכבשה 10 שערים, תחסר את הבלם ז'ואן שנפצע בניצחון 0:3 על איטליה. לואיזאו צפוי להחליפו בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully