וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סהר: "אסולין ובניון המליצו לי על אספניול"

החלוץ שעבר למועדון הספרדי סיפר מי סייע לו לקבל את ההחלטה והוסיף: "אני רוצה להראות שמגיע לי לשחק בליגה הספרדית"

לאחר שחתם סופית באספניול הספרדית, התפנה הערב (רביעי) בן סהר לדבר עם העיתונאים המקומיים בספרד, ושפך עוד קצת אור על הבחירה שלו בקבוצה הספרדית. "גיא אסולין המליץ לי על העיר", אמר סהר במסיבת העיתונאים לאחר שהוצג באספניול, וציין כי הכישרון הצעיר המשחק בקבוצת המשנה של ברצלונה לא היה היחידי שהמליץ לו לאן לעבור. "גם יוסי בניון אמר לי שזה מועדון גדול".

סהר שנראה מאושר מההעברה, רואה בכך צעד משמעותי בקריירה שלו, אבל יודע כי יהיה חייב לעבוד קשה בכדי לקבל דקות משמעותיות. "אני עדיין צעיר ואני רוצה להראות שמגיע לי לשחק בליגה הספרדית". החלוץ הישראלי המשיך וציין כי אחת הסיבות שבחר דווקא באספניול היתה הגישה של המועדון לשחקנים בגילו. "אני יודע כי אספניול הוא מועדון גדול ושהם מטפלים טוב בשחקנים צעירים ונותנים להם לגדול. היו לי הצעות ממועדונים אחרים, אבל הליגה הספרדית היא המקום בו אני רוצה לשחק. אספניול נתנה לי את ההזדמנות ואני רוצה לגמול לה על כך".

סהר התייחס גם לעונה הקודמת של הקבוצה, בה ניצלה אספניול בחודשיים האחרונים מירידה לליגת המשנה. "אני מקווה שהמצב ישתנה", אמר החלוץ הישראלי. "בסיום העונה הם היו טובים, ואני מקווה שההתחמה שלי ביחד עם עוד תוספות יעזרו לנו להתמודד בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully