וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון קיבלה ארכה להירשם ליורוצ'אלנג'

24.6.2009 / 17:37

הקבוצה לא נכללה ברשימת הקבוצות ששלח איגוד הכדורסל, אך זה הגיש בקשה מיוחדת לפיב"א וקיבל תשובה חיובית. בקבוצה מעריכים שיירשמו

איגוד הכדורסל העביר היום (רביעי) לפיב"א את רשימת הקבוצות שישתתפו בעונה הקרובה במסגרת המפעלים השונים באירופה ולא כלל את בני השרון. יחד עם זאת, באיגוד פנו מאוחר יותר לפיב"א וביקשו מהארגון ארכה מיוחדת על מנת שבני השרון תוכל להירשם ליורוצ'אלנג'.

הסיבה לכך שבני השרון לא נרשמה הוא המועד הקצר שניתן לה כדי לקבל החלטה על השתתפותה במשחקים, שכן רק בחצות אתמול נודע לקבוצה כי תוכל להשתתף, והיום כבר הייתה צריכה להכין את המסמכים, אבל בשל הקשרים הטובים בין ראשי איגוד הכדורסל לראשי פיב"א, החליטו באיגוד האירופאי להעניק אישור חריג לבני השרון ובקבוצה יחליטו בימים הקרובים אם להירשם. גורמים במועדון העריכו היום שהקבוצה תירשם.

על פי דובר האיגוד מוטי אקסמיט, הקבוצות שנרשמו הן מכבי תל אביב ליורוליג, הפועל גלבוע/גליל לשלב הבתים ביורוקאפ והפועל ירושלים לשלב המוקדמות ביורוקאפ. במנהלת הליגה אישרו את המידע.

הגרלות משחקי היורוליג, היורוקאפ והיורוצ'אלנג' ייערכו ב-8 ביולי במדריד. במידה וירושלים תוגרל כאמור למוקדמות היורוקאפ ותודח מהמפעל, היא תעבור ליורוצ'אלנג' כפי שעשתה השנה.

במפעלים האירופים לנשים נרשמה רק הפועל תל אביב שאת העונה האחרונה סיימה במקום התשיעי והלפני אחרון בליגת העל, וזאת לאחר שיתר הקבוצות ויתרו על השתתפותן. הפועל תל אביב תוגרל למוקדמות היורוקאפ לנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully