וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמביס יאמן את הלייקרס במשחקי חוץ?

האלופה שוקלת לאפשר לפיל ג'קסון לוותר על הנסיעות בעונה הבאה לאור מצבו הבריאותי של הזן מאסטר, שהודה: "השתעשענו ברעיון הזה"

בלוס אנג'לס עוסקים בימים האחרונים בהרחבה בעתידו של פיל ג'קסון, שחגג בשבוע שעבר את תואר האליפות העשירי שלו והחל לשקול ברצינות להודיע על פרישה מאימון. ג'קסון בן ה-64 סבל משורה של בעיות בריאותיות בשנים האחרונות, ועבר ניתוחים להחלפת שתי ירכיו, שאף גרמו לו להיעדר ממשחק חוץ אחד של הלייקרס באפריל האחרון בפורטלנד, אותו ניהל עוזרו קורט רמביס.

ג'קסון התראיין הלילה (בין שלישי לרביעי) לרדיו של ESPN בלוס אנג'לס והודיע כי החלטתו הסופית בנוגע להמשך דרכו תתקבל בתחילת יולי. באותו ראיון אף גילה ג'קסון כי אחת האפשרויות שנשקלות ברצינות במועדון היא לתת לרמביס לאמן את הקבוצה בכל משחקי החוץ בעונה הרגילה באופן קבוע, מה שיאפשר לג'קסון להימנע מהשחיקה של המסעות הרבים במהלך השנה.

"השתשענו ברעיון הזה", אמר ג'קסון, לו נותרה עוד שנה אחת בחוזהו הנוכחי בלייקרס. "אני מניח שזה לא רעיון עד כדי כך מהפכני. אני נתתי אור ירוק לנסות את הקונספט אם יהיה צורך, אבל חשוב לי לא לאבד שליטה על הקבוצה". יש לציין שרמביס, שחקן העבר הדגול של הלייקרס, נחשב לאחד מעוזרי המאמנים המוערכים בליגה, ומועמד טבעי להפוך למאמן ראשי בשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully