וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס: "כרגע אין לי שום כוונה לעזוב"

חרף שמועות עקשניות הטוענות כי הוא מבוקש על ידי מנצ'סטר יונייטד, שוער ריאל מדריד מספק רשת ביטחון, ובכל זאת מותיר פתח קטן ליציאה

אחרי המעבר של כריסטיאנו רונאלדו ממנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד, צצות שמועות עיקשות לגבי מעבר אפשרי של איקר קסיאס בדרך ההפוכה. אלא ששוער הקבוצה הלבנה לא מתרגש יתר על המידה מהדברים. "אלו הן רק שמועות", אמר קסיאס לעיתון 'מארקה'. "טוב לי בריאל מדריד ואני מאושר פה. אני שמח על הפרויקט של פלורנטינו פרז ואין לי שום כוונה לעזוב את המועדון".

השוער המדרידאי, השוהה כעת עם נבחרת ספרד בטורניר גביע הקונפדרציות בדרום אפריקה וישחק הערב (רביעי) נגד נבחרת ארה"ב בחצי הגמר, הוסיף: "ריאל זה המועדון בו גדלתי ושיחקתי כל חיי. עבדתי קשה מדי מכדי לעזוב". אלא שאיקר השאיר לעצמו פתח קטן לחרטה: "הרעיון שלי הוא להישאר במועדון, אבל אם ביום מן הימים אהיה שבע או שיגיע מאמן שלא אסתדר עימו, אני אהיה חייב ללכת למקום אחר".

לגבי משחקה של נבחרת ספרד, שמקווה לשבור את השיא של ברזיל, 35 משחקים ללא הפסד, אמר השוער: "בעולם הכדורגל כל דבר יכול לקרות, ואנחנו חייבים להיות זהירים ביחס אליהם. אנחנו אחת הנבחרות שמשחקות הכי טוב בעולם, אבל אנחנו חייבים להיות פרקטיים ולהבקיע שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully