וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד'אגוסטינו מציב אולטימטום ליובנטוס

קשר אודינזה מאוכזב מכך שהמגעים בין קבוצתו לגברת הזקנה עלו על שרטון, והוא יחכה לביאנקונרי עד יום שישי. "זוהי הזדמנות גדולה עבורי"

צריך להיות בעל הרבה תעוזה וחוצפה כדי להציב לקבוצה בכירה אולטימטום לרכישתך, אלא שקשרה של אודינזה, גייטאנו ד'אגוסטינו, 27, לא ממש עומד במוסכמות ומעמיד תנאים למועדון הפאר, יובנטוס.

זה שבועות ארוכים שהגברת הזקנה מגששת בנוגע לקשר, שמאוד מעוניין להסדיר את חוזהו לעונות הבאות ולהבטיח את עתידו. אני לא רוצה לחכות יותר מדי", אמר ד'אגוסטינו לעיתון 'קוריירה דלו ספורט'. "אני יודע שביום שישי הקרוב תתקיים פגישה, ואני מוכן לחכות עד היום הזה".

לאחרונה המגעים בין שני המועדונים האיטלקיים עלו על שרטון. אדינזה דרשה בעבור של הקשר שנולד בסיציליה והחל את הקריירה ברומא, 25 מיליון יורו, או 15 מיליון יורו וכן שותפות בכרטיסי השחקן של שחקניה הצעירים של הגברת הזקנה, סבסטיאן 'הנמלה' ג'יובינקו וקלאודיו מרקיסיו.

לד'אגוסטינו אין ספק היכן הוא רוצה לשחק בעונה הבאה: "נשיא אודינזה, ג'יאמפאולו פוצו, יודע מה אני רוצה. אני מאמין בו. דיברתי עם ראשי יובה מספר פעמים לאחרונה. אמרתי שכאשר הייתי ילד אהדתי את יובה, וזוהי הזדמנות גדולה עבורי לשחק שם. כעת הכול תלוי בהם. אני יודע שאעבור לקבוצה גדולה, ויובנטוס היא אחת המועמדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully