וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו עד 21: איטליה ושבדיה בחצי הגמר

צמד של אקוואפרסקה סידר לאיטליה ניצחון 1:2 על בלארוס ומפגש עם גרמניה בחצי הגמר. שבדיה גברה 1:3 על סרביה ותתעמת עם אנגליה

מאמני אנגליה וגרמניה עקבו הערב (שלישי) בשקיקה אחר צמד משחקי ההכרעה של בית א' באליפות אירופה לנבחרות צעירות הנערכת בשבדיה, על מנת לגלות את זהות יריבותיהן בשלב חצי הגמר. כל הנבחרות המשתתפות הגיעו עם סיכוי להעפיל לארבע הגדולות, אך בסיום הערב היו אלה איטליה ושבדיה ששמרו על המקומות הראשונים ועלו.

איטליה גברה 1:2 על בלארוס וסיימה ראשונה (שבע נקודות), בעוד שבדיה המארחת ניצחה במאלמו 1:3 את סרביה המאכזבת ותפסה את המקום השני. כך נקבעו משחקי חצי הגמר שיתקיימו ביום שישי: אנגליה תפגוש את שבדיה ואילו איטליה תשחק מול גרמניה.

בלארוס - איטליה 2:1

האזוריני ידעו שמונחות על כתפיהן ציפיות למכביר בעקבות ההדחה המוקדמת של הנבחרת הבוגרת בגביע הקונפדרציות, אך עברו לא מעט דקות של לחץ מול בלארוס. אחרי מחצית מאוזנת, הגיע סרגיי קיסליאק הבלארוסי ונעץ כדור מפתיע ברשת של אנדראה קונסילי, אבל איטליה הגיבה מיידית עם פנדל מוצלח של רוברט אקוואפרסקה, ו-1:1 במחצית.

דווקא אחרי דקות טובות של הבלארוסים, בהן הציל השוער קונסילי שער וראה כדור נוסף פוגע בקורה, הגיע המהלך שהכריע את המשחק. סבסטיאן ג'ובינקו שלח בכדור עומק את אנדראה קנדרבה וזה סידר לאקוואפרסקה לגלגל לשער החשוף. למרות דקות של מבוכה, איטליה מנצחת ושומרת על המקום הראשון בבית.

שבדיה - סרביה 1:3

אחרי ניצחון והפסד, הגיעה הנבחרת המארחת למשחק במאלמו כשהיא תלויה בעצמה מול הנבחרת היחידה שעדיין לא כבשה שער בטורניר. כבר בדקה השביעית עלתה שבדיה ליתרון, כשמרכוס ברג המצוין קיבל כדור מאמיר בייראמי וכבש את הרביעי שלו באליפות. בדקה ה-15 דייק ברג מהנקודה הלבנה אחרי שריקה מפוקפקת והעניק לנבחרתו יתרון מבטיח, אך גויקו קצ'אר צימק עבור הסרבים בדקה ה-28 אחרי כדור קרן של מיראלם סולימאני.

הסרבים, שהוגדרו כמועמדים ללכת עד הסוף בטורניר הנוכחי על סמך הכשרונות הרבים בסגל שלהם, לא הספיקו לחגוג את השער שהשיב להם מעט תקווה וכבר ספגו שוב. אולה טויבונן היה האיש שהרשית את השלישי של שבדיה, פחות מדקה לאחר הכיבוש הסרבי, כשחשף הגנה לקויה. כאן איבדו הסרבים את העשתונות, כשבסיום המחצית הורחק ננאד טומוביץ' ובדקה ה-68 הורחק פטקוביץ'. שבדיה העבירה את הדקות בדרך לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully