וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלע הרביעית

הספרס השיגו את ריצ'רד ג'פרסון ממילווקי תמורת בואן ותומאס. מינסוטה תקבל מוושינגטון את הבחירה החמישית בדראפט תמורת פוי ומילר

העברתו של ריצ'רד ג'פרסון ממילווקי לסן אנטוניו הושלמה הלילה (בין שלישי לרביעי), ואת הדרך ההפוכה עשו ברוס בואן וקורט תומאס. גם דטרויט הייתה מעורבת בטרייד כשהיא קיבלה את פבריסיו אוברטו מהספרס, ושלחה את אמיר ג'ונסון לבאקס.

ג'פרסון, שחגג השבוע את יום הולדתו ה-29, נבחר במקום ה-13 בדראפט 2001 על ידי הרוקטס, אך מיד נשלח לניו ג'רזי, שם שיחק עד תחילת העונה החולפת. בקיץ, הוא היה חלק מהטרייד ששלח את יי ז'יאנליאן ובובי סימונס לג'רזי, וכעת הוא יהפוך להיות הכוכב הרביעי של סן אנטוניו לצד טים דאנקן, טוני פארקר ומאנו ג'ינובילי.

הבאקס יהנו מהטרייד כיוון שבואן ותומאס נמצאים בשנה האחרונה לחוזה. לכן מילווקי תחסוך 15 מיליון דולר מתקרת השכר בעונה הבאה ותהנה מגמישות גם בעונה הנוכחית, לאור השחרור הצפוי שלהם מהסגל. הכסף שיתפנה ישמש לחוזה חדש לאחד משני הכוכבים צ'רלי וילנובה ורמון סשנס, שיהיו בעונה הבאה שחקנים חופשיים מוגבלים.

טרייד משמעותי נוסף הסתמן הלילה במינסוטה, כשהטימברוולבס סיכמו על עסקה עם וושינגטון במסגרתה יעבירו הוויזארדס את הבחירה החמישית בדראפט ואת דריוס סונגליה, איתן תומאס ואלכסיי פצ'רוב תמורת רנדי פוי ומייק מילר. בכך תחזיק מינסוטה בבחירה החמישית, השישית, ה-18 וה-28 בדראפט, חבילה שתאפשר לה להציע תמורה נאה לממפיס תמורת הבחירה השנייה בדראפט, בה הם מקווים לבחור את ריקי רוביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully