וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה: "אין על ארה"ב לחץ, וזה מסוכן"

מאמן ספרד רוצה לשבור את שיא המשחקים ללא הפסד של ברזיל, וחושש מהפתעה אמריקאית בחצי גמר הקונפדרציות (21:30, ערוץ 1)

וידאו: רויטרס, עריכה: גדי ויינסטוק

גביע הקונפדרציות מתקרב לנקודת ההכרעה, ומחר (רביעי, 21:30, שידור ישיר בערוץ הראשון) ייערך משחק חצי הגמר הראשון, כאשר ספרד הלוהטת תפגוש את נבחרתה של ארצות הברית. האמריקאים, כזכור, ניצלו סיכוי קלוש כשהפכו פיגור של שישה שערים במאזן הכולל, ורשמו העפלה מפתיעה לשלב ארבע הגדולות מבית ב' המסובך, על חשבון איטליה ומצרים.

שחקניו של ויסנטה דל בוסקה המשיכו את יכולתם מהקיץ שעבר, עם שלושה ניצחונות קלילים בשלב הבתים וללא שער חובה במשך 270 הדקות בטורניר. במחנה הספרדי סברו כי בחצי הגמר יצפה להם מפגש עם איטליה או ברזיל, אך ראו את ארצות הברית מתגנבת מאחור וחוששים מהפתעה על חשבונם. "אין עליהם שום לחץ וזה הופך אותם למסוכנים יותר עבורנו", הזהיר דל בוסקה. "יש לאמריקאים שחקנים מהירים ואתלטיים, והם יחפשו את ההזדמנות לעקוץ".

המוטיבציה בנבחרת הספרדית גבוהה, שכן לאחר ששברו את שיא הניצחונות הרצופים, משחק נוסף ללא הפסד יאפשר לאלופי אירופה לנפץ גם את רצף 35 המשחקים ללא הפסד של ברזיל. דל בוסקה אמור לחזור להרכבו החזק ביותר, כאשר בחוד ההתקפה יפתחו יחדיו פרננדו טורס ודויד וייה.

ארצות הברית, מנגד, נוצחה בשני משחקיה הראשונים על ידי איטליה וברזיל, אך גברה על מצרים 0:3 במשחק האחרון ונעזרה בתבוסה של האזורי לברזיל המרשימה על מנת לתפוס את המקום השני. כפרס, אם אפשר לקרוא לזה כך, קיבלו האמריקאים את ספרד, נבחרת לא פחות מאיימת מהסלסאו של דונגה שהשתעשעה על חשבונם. "יהיה קשה מאוד לשחק מול ספרד", אמר הקפטן לנדון דונובן. "אחרי שנפגשנו עם איטליה וברזיל, עכשיו זה עימות מול הנבחרת הטובה בעולם כעת, אבל אנחנו הולכים על זה עד הסוף".

המאמן בוב בראדלי עדיין מקווה שהבלם קרלוס בוקאנגרה יהיה כשיר למשחק, אך שחקנה של ראן הצרפתית עדיין בספק ואם לא יוכל לשחק, תעלה ארצות הברית באותו הרכב שניצח את מצרים. עוד לפני המשחק, נזכר בראדלי במפגש הקודם בין שתי הנבחרות, מספר שבועות לפני יורו 2008, בו ניצחה ספרד 0:1 בסנטאנדר. "היינו מאוכזבים מההפסד נגדם אז", גילה בראדלי. "אבל כשראינו איך הם מככבים באליפות אירופה הבנו שכדאי לנו לקחת את הדברים הטובים מאותה הופעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully