וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו חתם לארבע שנים בטאו ויטוריה

סגנית אלופת ספרד תכנס בימים הקרובים מסיבת עיתונאים, בה תכריז רשמית על הצטרפותו של הפורוורד לסגל של דושקו איבנוביץ'

ליאור אליהו חתם לארבע שנים בטאו ויטוריה. בימים הקרובים תכנס טאו מסיבת עיתונאים, בה תודיע רשמית על הצטרפותו של הפורוורד לשורותיה. "אנחנו מאחלים לאליהו בהצלחה. המאמנים נערכו מבעוד מועד לאפשרות שליאור יעזוב. זה לא משהו שקרה מהיום להיום", מסר בתגובה יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי.

עוד לפני תום העונה החולפת הוזכר שמו של אליהו כמועמד בכיר לקבוצה, שאיבדה בשבוע שעבר את אליפות ספרד לברצלונה. בעשור האחרון טאו הפכה לכוח עולה בכדורסל הספרדי: היא זכתה באליפות בעונת 2007/8 והפסידה בגמר הפלייאוף העונה, כאמור. טאו אף העפילה לגמר היורוליג 2005, שם נוצחה בידי מכבי תל אביב. את הקבוצה מאמן דושקו איבאנוביץ'.

ליאור אליהו (24, 2.04), גדל בעירוני רמת גן, וחייב את הפריצה שלו למאמן הכדורסל חנוך מינץ, שלקח אותו לגליל עליון בעונת 2003/4. שלוש עונות מוצלחות בגליל, בתוספת תפוקה טובה בנבחרת העתודה, סידרו לאליהו חוזה במכבי תל אביב.

כבר בעונתו הראשונה, 2006/7, זכה אליהו לקרדיט נרחב מהמאמן נוון ספאחיה, והשיב עם 10.8 נקודות ו-5.3 ריבאונדים ביורוליג. למרות הפריצה הגדולה, בעונה שלאחר מכן, תחת עודד קטש וצביקה שרף, ירדה קרנו של אליהו, ולקראת סיומה איבד את מקומו בסגל.

העונה, עם הגעתו של אפי בירנבוים, חזרו המפתחות לידיו של אליהו, וכך גם עם החלפתו של המאמן בפיני גרשון. אליהו לקח את ההזדמנות המחודשת, והשיב עם 14 נקודות ו-6.6 ריבאונדים למשחק ביורוליג, לצד 13.2 נקודות ו-4.7 ריבאונדים בליגת העל. אליהו אף נבחר למצטיין חודש דצמבר ביורוליג, ולשחקן חמישיית העונה בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully