וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמאורי רוצה לגמול לאיטליה

חלוצה של יובנטוס צפוי לקבל אזרחות איטלקית בספטמבר ומתכונן ליום בו יזומן לנבחרת: "זה יהיה כבוד גדול עבורי". קונטה עזב את בארי

אחרי שנה שלמה של התעסקויות בלתי פוסקות בזהות הנבחרת בה יבחר לשחק אמאורי, חלוצה הברזילאי של יובנטוס שנמצא כבר עשר שנים באיטליה, מסתמנת סוף כל סוף תשובה. ב-1 בספטמבר יקבל אמאורי את האזרחות האיטלקית, מה שמרמז יותר מכל על בחירתו באזורי.

"זה היה כבוד גדול עבורי לקבל את האזרחות אחרי שחייתי באיטליה במשך עשר שנים", אמר היום (שלישי) אמאורי ל'גאזטה דלו ספורט'. "עכשיו, כשתהיה לי אזרחות, כמו שאמר מרצ'לו ליפי, אני אלקח בחשבון לגבי סגל הנבחרת. עבורי זו תהיה אפשרות לגמול למדינה שנתנה לי כל כך הרבה".

החלוץ בן ה-29 כבש בעונה החולפת 12 שערים במדי יובנטוס, אך לאחר פתיחת עונה מלהיבה חווה נסיגה מסוימת שחלקה נקשר בעיסוק הבלתי נגמר בנושא הנבחרת בה ישחק. "העתיד שלי ביובנטוס ואני מקווה שזה יהיה עתיד מוצלח עם זכייה בתארים", הגיב אמאורי לידיעות שקשרו את שמו במעבר אפשרי למילאן או לליגה הספרדית.

* אנטוניו קונטה, קפטן העבר של יובנטוס שהיה מועמד לחזור לגברת הזקנה כמאמן, הודיע יחד עם בארי על פרידה משותפת. על פי דיווחים מאיטליה, ככל הנראה מדובר באי הסכמה בין הצדדים על מדיניות הרכש של המועדון. וולטר מצארי הוא כעת המועמד המוביל לאמן את העולה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully