וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקו: "לא טוב לי בצ'לסי, רוצה לאינטר"

דקו, שמודה שעונתו הראשונה בצ'לסי הייתה מאכזבת, מעוניין לחזור לשתף פעולה עם מוריניו: "קיוויתי למשהו אחר". "סאן": טבז חתם בסיטי

"קוריירו דלו ספורט" האיטלקי מדווח כי ז'וזה מוריניו מעוניין לחדש את קשריו עם שחקנו לשעבר דקו, ושהפורטוגלי מועמד לעבור לאינטר יחד עם בן ארצו ריקרדו קרבאליו.

דקו, שהגיע רק בקיץ שעבר לצ'לסי, כבר חושב על הצעד הבא. "הייתה לי עונה קשה בצ'לסי", אמר דקו, "סבלתי מפציעות, ולא יכולתי להראות את היכולת שלי. קיוויתי למשהו אחר".

דקו אומנם פתח את העונה בצורה מבטיחה, כמו כל הקבוצה של סקולארי, אך שקע בהמשך, כמו גם מאמנו. "הסוכן שלי דיבר עם הנציגים של המועדון, וסיפר להם שאני לא מרוצה בצ'לסי", סיפר דקו, "אני יודע טוב מאוד שיש לי פה חוזה, אבל אני רוצה לעזוב".

ומה השלב הבא? "האם אינטר היא היעד המועדף עליי? כן, אני מקווה שהעסקה הזאת תוכל לצאת לפועל", גילה דקו, "אינטר זה מועדון עם היסטוריה גדולה, והייתי רוצה שוב לשחק תחת מאמן כמו מוריניו, איתו העברתי שנים נפלאות בפורטו. אני מקווה שאיברהימוביץ' יישאר שם".

קרליטו עבר לסיטי?

"סאן" מדווח כי מנצ'סטר סיטי השלימה את רכישתו של קרלוס טבז, שמגיע ממנצ'סטר יונייטד תמורת 25.5 מיליון ליש"ט. טבז, שחוזהו ביונייטד יסתיים ב-1 ביולי, יוצג בקבוצה בתחילת החודש הבא.

טבז, בו הייתה מעוניינת גם צ'לסי, חתם על חוזה לחמש שנים, בהן יקוויח 100 אלף ליש"ט לשבוע. טבז הוא השחקן השני שמצטרף לסיטי ביממה האחרונה, אחרי שאמש השלימה את רכישת רוקה סנטה קרוז מבלקבורן תמורת 18 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully