וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אואן: "זה לא כאילו רצחתי מישהו"

מייקל אואן לא מבין את הביקורת נגדו ("ככה זה במדינה הזאת"), מודה שיעזוב את ניוקאסל, ומבטיח: "הרבה קבוצות רוצות אותי, גם בחו"ל"

מייקל אואן הוא כבר מזמן לא אותו ילד שהלהיב את חובבי הכדורגל, כשכבש בגיל 18 במדי נבחרת אנגליה והפך ללהיט הכי חם בעולם. אומנם כיום אואן רק בן 29, אך נדמה שהוא כבר הרבה הרבה מעבר לשיאו, ולאחרונה הוא אף מצא את עצמו במצב די מביך.

הדיווחים באנגליה סיפרו שנציגיו של אואן שלחו לכל קבוצות הפרמיירליג חוברת של השחקן, הכוללת 32 עמודים שסוקרים את הקריירה שלו וממליצים על צירופו לשירותיהם. הקבוצה היחידה שכרגע מביעה עניין באואן היא האל סיטי, דבר שגרר ביקורת גדולה על השחקן ולגלוג פומבי על הידרדרותו.

"אני חייב להתרגל לזה", סיפר אואן על מצבו הנוכחי, "כשכבשתי שער בגביע העולמי אנשים היללו אותי, ושנה אחרי זה קטלו אותי. אחרי זה כבשתי שלושער עם אנגליה לרשת גרמניה וזכיתי עם ליברפול בהרבה תארים, ואז שוב החמיאו לי. ככה זה".

אואן, שסבל לאורך הקריירה מאין ספור פציעות, איכזב גם בעונה האחרונה שלו בניוקאסל. החלוץ אומנם זכה למשכורת המוערכת ב-6 מיליון ליש"ט, ואף כבש 30 שערים ב-65 משחקים במדי הטונס, אך בחצי השני של העונה הורד לספסל על ידי המאמן אלן שירר, התלונן על כך שאינו מקבל מספיק כדורים, ובסופו של דבר נזכר כעוד גורם משמעותי בכישלון של ניוקאסל, שירדה לליגה השנייה.

"כתבו עליי הרבה דברים לא יפים, אבל אלה החיים", סיפר אואן, "אני לא חושב שאמשיך בניוקאסל, ובכל אופן הייתי רוצה לשחק בפרמיירליג. יש הרבה קבוצות שהיו רוצות אותי, גם מחו"ל.

"יש לי עור יותר עבה מל-99.9 אחוז מהשחקנים בליגה הזאת", המשיך אואן, "עוד מעט אהיה בן 30, הרגליים שלי יכולות להמשיך לסחוב אותי. אבל הביקורת תימשך, ככה זה במדינה הזאת. זה לא שרצחתי מישהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully