וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאקי: "פלורנטינו פרז שוב טעה"

אריגו סאקי מאשים את מדיניות הגלאקטיקוס של ריאל מדריד: "הם חושבים רק על מכירת חולצות". רונאלדו: "הציפיות אדירות, אני רגיל לזה"

כריסטיאנו רונאלדו מבלה בימים אלה בחופשה בפורטוגל, ורגע לפני שהוא מגיע למדריד ועולה על רכבת ההרים הנקראת פרויקט הגלאקטיקוס המחודש של פלורנטינו פרז, הוא התייחס במסיבת עיתונאים במולדתו לציפיות שלו מקבוצתו החדשה. "זה יהיה אתגר", אמר רונאלדו. "אבל כל הקריירה שלי עד עכשיו הורכבה מאתגרים. הציפיות ממני אדירות, אבל אני רגיל לזה".

"ההתחלה תהיה מסובכת בשבילי, כי הייתי עכשיו שש שנים ביונייטד וסגנון המשחק באנגליה הרבה יותר פיזי. אבל אני מאמין ששחקן טוב יודע להסתגל לכל סגנון כדורגל, ואני מצפה להשתלב בספרד במהירות. ריאל מדריד הוא מועדון שרגיל לנצח תמיד, בדיוק כמו מנצ'סטר יונייטד. יהיה טוב לשחק עם קאקה, שחקן נהדר שהיה הטוב בעולם, וגם עם ראול, גוטי וקסיאס".

לאחר מכן פנה רונאלדו לאוהדי יונייטד, שלא קיבלו יפה את הציטוטים שיוחסו לו בדבר רצונו לעזוב כבר לפני שנה: "כבר אמרתי בעבר שריאל תמיד הייתה הקבוצה שרציתי לשחק בה, אבל אני חייב להבהיר לאנשי יונייטד ולאוהדים של יונייטד שההחלטה להיפרד הייתה הדדית, ואני מאוד מאושר ממנה".

סאקי יורד על פרז

בינתיים גם אריגו סאקי מצטרף לשורת המבקרים נגד המדיניות של פרז, שלא רק מטריפה את שוק ההעברות ומנפחת את ערך השחקנים, אלא גם מעוותת את האיזון שבמשחק ויוצרת קבוצת כוכבים מנופחת.

סאקי, שהיה בעבר המנהל המקצועי של ריאל, סבור שפרז לא למד מטעויות העבר. "צריך להיזהר, בגלל שפלורנטינו שוב טעה", אמר האיטלקי, "הוא שוב החתים שחקנים גדולים מבלי לחשוב אם הם מתאימים למערכת, אם הם מתאימים לקבוצה, אם הם משלימים אחד את השני. הוא חושב רק על למכור חולצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully