וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון מחכה להתפתחויות בנוגע לדרור חג'ג'

22.6.2009 / 22:47

הקבוצה של דן שמיר תפנה לגארד המסופסל של מכבי תל אביב, רק באישור האלופה. גורם בקבוצה: "כמדיניות לא פונים לשחקנים תחת חוזה"

בבני השרון מחכים בימים אלה דווקא להתפתחויות בגזרת מכבי תל אביב. בשבוע האחרון סגרה הקבוצה את הצוות המקצועי עם החתמתם של דן שמיר כמאמן ואורן אהרוני כעוזרו, וכעת לוטשת הקבוצה עיניים לכיוונו של גארד האלופה דרור חג'ג', אשר לא זכה להזדמנויות רבות בשורותיה העונה. במידה ובמכבי יחליטו לשחרר את חג'ג', או לחילופין לאפשר לשחקן לנהל מגעים עם קבוצות אחרות, צפויה בני השרון לעשות פנייה לחג'ג'. במידה ולא, תנסה הקבוצה להשאיר את ארז כץ, שבשלב זה קיבל פנייה מהקבוצה, אך מספר קבוצות מעוניינות בשירותיו גם כן. מי שצפוי להצטרף בימים הקרובים לקבוצה הוא גארד מכבי אשדוד, דורי אסף, שגדל בבני הרצליה, וקלע העונה 22 נקודות למשחק בלאומית.

"לדרור חג'ג' יש חוזה במכבי תל אביב וכמדיניות בני השרון לא פונה לשחקן תחת חוזה", אמר אחד הגורמים הבכירים במועדון, "מי שיגיד שדרור חג'ג' הוא לא שחקן ראוי או לא שחקן שהיינו רוצים לראות אותו בבני השרון בקבוצה הבאה, פשוט לא מדבר אמת". בינתיים בסביבת השחקן, ששוהה בימים אלה בחופשה בחו"ל, מציינים כי השחקן לא קיבל פנייה מאף קבוצה והוא מתכוון לכבד את החוזה במכבי תל אביב. באלופה עשויים לאפשר לחג'ג' לנהל מגעים עם קבוצות נוספות רק במידה ויוחלט להשאיר את גל מקל בקבוצה, או לחילופין אם יוחתם גארד ישראלי אחר במקומו.

במידה ויעזוב דרור חג'ג' את מכבי תל אביב ויגיע לבני השרון, תהיה זו התחנה השביעית שלו בכדורסל הישראלי. חג'ג' גדל בנוגע של מכבי ראשון לציון, אך לא קיבל הזדמנויות רבות מדי בקבוצה הבוגרת והחל את נדודיו באליצור בת ים ומ.כ גבעת שמואל לפני שנחת בהפועל תל אביב והפך לגורם משמעותי בקבוצה. בעונת 2004/5 שיחק חג'ג' בלובן הבלגית ובעונה לאחר מכן עבר לא.א.ק אתונה ששיחקה ביורוליג. בעונת 2006/7 חתם חג'ג' בהפועל ירושלים לשנתיים בהם הפך לאהוב הקהל במלחה, ובתחילת העונה הנוכחית חתם במכבי תל אביב לשנתיים, אך כאמור לא קיבל הזדמנויות רבות מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully