וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד לנבחרת הנוער בסיום מסע ההכנה

22.6.2009 / 22:01

שחקניו של דני פרנקו רשמו הפסד בכורה לנבחרת בולגריה 66:56, במשחק שחתם שישה משחקי הכנה. המאמן: "זה די צפוי בהתחשב בלו"ז הצפוף"

נבחרת הנוער של ישראל הפסידה הערב (שני) 66:56 לנבחרת בולגריה במסגרת ההכנות לאליפות אירופה שתיערך ביולי במץ. לנבחרת, אותה מאמן דני פרנקו, היה זה הפסד ראשון לבולגרים מזה שלושה משחקים ובעצם במשחק הערב סיימה הנבחרת מסע של שישה משחקים עם שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים. במשחק הערב נכנסה הנבחרת לפיגור מוקדם, 19:7 כבר ברבע הראשון שהוביל ליתרון 27:35 לבולגרים במחצית. הנבחרת התעשתה במחצית השנייה אך לא הצליחה לחזור, ולבסוף נכנעה 66:56. מחר תחזור הנבחרת לישראל ובשבוע הבא תקיים שלושה משחקי אימון מול נבחרת גיאורגיה.

"סיימנו מסע לא קל בהפסד וחבל, אבל למרות ההפסד יש לנו דברים טובים לקחת מהמשחק הזה, כמו רוח לחימה ונחישות שנבנתה לאורך המסע", אמר בסיום המשחק מאמן הנבחרת, דני פרנקו. "במשך לא מעט דקות שיחקנו טוב יותר מאשר במשחקים שניצחנו, אך סבלנו מאחוזי קליעה חלשים מאד, וזה די צפוי בעקבות הלו"ז הצפוף שלנו. נחזור ארצה, נאגור כוחות ונמשיך בהכנה לאליפות אירופה, שם חשוב לנו להצליח". קלעו לישראל: תום חבקין 12, גיא לביא 10, כרמל בוכמן 9, דניאל תמיר, גיא דותן ונמרוד טישמן 6 כל אחד, דודו שמריז 3.

* נבחרת העתודה נשים של ישראל הפסידה הערב במשחק אימון לנבחרת איטליה 90:70. הרבו לישראל: נעמה שפיר 17, דנה יהלומי 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully