וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי צירפה את רוקה סנטה קרוז

התכולים של יוז, שכבר התחזקו בגארת' בארי, ייהנו משירותיו של החלוץ הפרגוואי המצוין, שיעבור מבלקבורן תמורת כ-17 מיליון ליש"ט

כעת זת רשמי: מנצ'סטר סיטי הצליחה היום (שני) סוף-סוף לשים ידה על חלוצה של בלקבורן רוברס, רוקה סנטה קרוז. מנג'ר התכולים מארק יוז יתאחד כעת עם החלוץ הפרגוואי, איתו עבד בשורות הרוברס באיווד פארק.

באתר הרשמי של המועדון ממנצ'סטר אישרו כי סנטה קרוז אכן חתם על חוזהו בקבוצה, אבל לא חשפו את סכום ההעברה. על פי דיווחים נראה כי הסיטיזנס יעבירו כ-17 מיליון לירות שטרלינג לרוברס בתמורה לחלוץ המצוין. קרוז, 27, הגיע לאנגליה ב-2007, כאשר לפני כן בילה שבע שנים בשורות באיירן מינכן, ממנה עבר לרוברס תמורת כ-3.8 מיליון לירות שטרלינג. סנטה קרוז רשם 60 הופעות בנבחרת פרגוואי, שאגב, קרובה לעלות למונדיאל בשנה הבאה.

החתמתו של סנטה קרוז בקבוצה של יוז היא השנייה המשמעותית, כאשר לפני זמן לא רב הצליחו התכולים לרכוש את גארת' בארי, ששיחק בעונה החולפת באסטון וילה, תמורת 12 מיליון לירות שטרלינג. בסיטי ממשיכים לחשוב כל העת על עיבוי הקו הקדמי, כאשר האופציה המועדפת על יוז היא של קרלוס טבז, שלא ימשיך ביריבה העירונית, מנצ'סטר יונייטד. כמו כן, גם סמואל אטו נמצא על הכוונות של הקבוצה השנייה ממנצ'סטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully