וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשאן שוקל את עתידו במארסיי

עוד בטרם אימן משחק אחד, קפטן נבחרת צרפת לשעבר מאיים בעזיבה עקב השינויים בהנהלה והעיכוב בחיזוק הקבוצה. דסייה מונה לתפקיד הנשיא

החזרה של דידייה דשאן, קפטן נבחרת צרפת והאיש שהניף את גביע אירופה עם מארסיי ב-1993, כמאמן לאחת מקבוצותיו בעבר, לוותה בהתרגשות רבה של האוהדים והתקשורת בצרפת. אלא שהאידיליה לא החזיקה מעמד זמן רב, ולאחר העזיבה הצורמת של המאמן הבלגי אריק גרטס, נפרדו במארסיי גם מהנשיא פאפ דיוף, בשל סכסוך שלו עם אחד מאנשי ההנהלה המקורבים לבעל המניות העיקרי והאיש החזק במועדון, רובר לואי דרייפוס.

כדי להרגיע את הרוחות, מונה השבוע ז'אן קלוד דסייה, מקורבו של דשאן, לנשיא החדש, אך המאמן לא אהב את הכאוס המתמשך בעמדות הכוח במועדון ורמז כי ייתכן ויעזוב עוד לפני פתיחת העונה. מארסיי עדיין לא החתימה אף שחקן ודשאן מתקשה להבין את התנהלותה המבולגנת של ההנהלה מאז בואו.

אחד הדברים עליהם דשאן והמנהל הספורטיבי ז'וסה אניגו לא מוכנים להתפשר הוא הרצון לצרף מישהו שיטפל בכל נושא ההעברות וינהל את המשאים ומתנים. המועמד שהוסכם על הנשיא החדש דסייה ועל דשאן היה ז'אן פייר ברנס, אך העניין לא ייצא אל הפועל. אותו ברנס, המשמש כסוכנם של שחקנים כמו פרנק ריברי וסמיר נאסרי ואף של דשאן עצמו, מחזיק בעבר מפוקפק, כאשר היה יד ימינו של הנשיא המיתולוגי ברנאר טאפי והואשם בפרשת השחיתות בצרפת בין מארסיי לוואלנסיין, בגינה נשללה האליפות מהתכולים ב-1993 ואילו ואלנסיין הורדה לליגה השנייה.

עכשיו במארסיי, בנוסף לניסיונות לחזק את הקבוצה, צריכים למצוא את האדם שיביא עימו רוחות של שקט למועדון הכי לחוץ בצרפת. הנשיא דסייה אמר הערב (שני): "עבורי זהו מינוי מרגש. אעשה הכל כדי שדשאן ואניגו יקבלו את כל התנאים ויובילו אותנו להצלחה. הם צמד מוצלח ואנחנו מקווים להמשיך את המומנטום מתקופתו של דיוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully