וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאו של אלן ברנאר ב-100 מטרים חופשי לא ייחשב

הזמן שקבע השחיין הצרפתי, 46.94 שניות, בחודש אפריל לא אושר כיוון שלבש חליפת שחייה שאינה מוכרת עדיין ע"י התאחדות השחייה העולמית

השחיין הצרפתי אלן ברנאר יצא מאושר ממשחה חצי הגמר ל-100 מטרים חופשי באליפות צרפת הפתוחה שנערכה במונפלייה ב-23 לחודש אפריל. ברנאר היה לאדם הראשון ששבר את מחסום 47 השניות, כשרשם תוצאה מצוינת של 46.94 שניות ובכך קבע שיא עולם מרשים.

אלא שהיום נקבע כי תוצאתו ובעצם שיאו של ברנאר לא ייחשב כיוון שהוא לבש במשחה חליפת שחייה שלא אושרה עדיין על ידי התאחדות השחייה הבינאלומית. ברנאר ומאמנו דניס אויגון ידעו עוד אז כי ייתכן והשיא לא יאושר, אבל מאמנו לא התרגש יתר על המידה מהלבוש ואמר אז: "נכון שזה ציוד חדש, אבל כולם נעזרים בו".

מי שיכול להיות שמח מכך ששיאו של ברנאר לא ייחשב הוא אמון סאליבן האוסטרלי, שעדיין הזמן שלו, 47.05 שניות, אותו קבע בחצי הגמר באולימפיאדת בייג'ינג, ייחשב למהיר ביותר בעולם.

"להחלטה הזו יהיו השלכות רציניות על ענף השחייה והשחיינים", אמר ברנאר. "קשה להבין ולקבל החלטה זו". המנהל המקצועי של התאחדות השחייה הצרפתית, כריסטיאן דונזה, אמר: "זה כואב, אבל זה לא סוף הסיפור. אנחנו צריכים להגן על האינטרסים של הספורטאים שלנו". מאמנו של ברנאר, דניס אויגון, אמר: "יש שוב חוסר עקביות. לעתים יש שיאים שמאושרים כאשר שוחים עם החליפות הללו, ויש כאלה שלא".

  • עוד באותו נושא:
  • אלן ברנאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully