וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת פנתה לדוד רביבו

חבר העמותה דני לוי שוחח עם גורמים בהנהלת אשדוד: "רוצים אותו מאוד". מתיאס סיכם את תנאיו. נדחתה החתימה של אבוחצירה ביוון

חבר עמותת הפועל פתח תקוה, דני לוי, פנה לגורמים בהנהלת מ.ס אשדוד ובירר את מעמדו של הקשר דוד רביבו. לוי בתגובה: "נכון שפנינו, אני רוצה את השחקן מאוד. יש לי גם את הכסף הדרוש בכדי להחתים אותו". אשדוד דורשת בשלב זה חצי מליון דולר לפחות תמורת שחרורו.

מגן פתח תקוה, אורי אוזן, הגיע להבנות עם מ.ס אשדוד לאחר פגישה עם עוזר המאמן שי הולצמן וצפוי לחתום בקרוב בקבוצה. כזכור, אוזן שוחרר מהפועל פתח תקוה לאחר שטען כי הוא מחזיק בחוזה לשלוש שנים בקבוצה ואילו בפתח תקוה טענו כי הוא מחזיק בחוזה לעונה אחת בלבד. מקורב לשחקן אמר: "הגענו להבנות בעל פה. החתימה בימים הקרובים".

הקשר יוסי רוזן מאוכזב מאוד מכך ששוחרר מהקבוצה ושחקנים בקבוצה משערים שזה נובע מבעיות תקציב. בפתח תקוה טוענים כי השחקן שוחרר בגלל סיבות מקצועיות: "הוא לא מתאים למאמן, דני ניראון", הבהיר דני לוי.

המגן השמאלי ניסן אלקלעי עבר באופן רשמי לפתח תקוה לאחר שכל התנאים סוכמו עם בית"ר טוברוק. הבלם לירון זרקו אמור להגיש הצעה נגדית להצעה הכספית שהוגשה לו ולחתום בקרוב.

בקבוצה עושים מאמצים לצרף את המגן-קשר אבי ריקן, שעדיין לא קיבל שחרור מבית"ר ירושלים. שחקן אחר, עמנואל מתיאס הטוגולזי, סיכם את כל תנאיו במועדון.

החלוץ שמעון אבוחצירה שהמריא ליוון לא עבר בדיקות רפואיות כמתוכנן ויעשה זאת רק מחר. לאחר מכן יישבו הצדדים וידונו בנוגע לפרטי החוזה שעדיין לא נחתם באופן רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully