וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה נוסעת לאזרבייג'אן, נתניה למלטה

הזהובים ייפגשו בסיבוב הראשון של הליגה האירופאית את סימורג שסיימה במקום השלישי בארצה. נתניה נגד סלימה בסיבוב השני

אחרי שהאלופה הישראלית מכבי חיפה הוגרלה היום (שני) לסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות (מול גלנטורן מצפון אירלנד), הוגרלו בהמשך גם בני יהודה ומכבי נתניה לסיבוב הראשון (בני יהודה) והשני (מכבי נתניה) בליגה האירופאית ושתיהן זכו להגרלות קלות מאוד. הזהובים יפגשו את סימורג מאזרבייג'אן ואילו נתניה את סלימה וונדררס ממלטה.

הזהובים, שהעפילו לאירופה מהמקום הרביעי בזכות אי יכולתה של בית"ר ירושלים להירשם, הוגרלה כאמור למפגש כפול עם סימורג מאזרבייג'אן, שסיימה במקום השלישי בליגה שלה. המשחק הראשון ייערך ב-2 ביולי באזרבייג'אן ואילו הגומלין יתקיים שבוע לאחר מכן. בסיבוב הבא, אם תעלה, תפגוש בני יהודה את המנצחת במפגש הכפול בין דינאבורג הלטבית לנומה קאליו האסטונית.

אלירן עטר אמר אחרי ההגרלה: "זה לא חשוב שהיעד הוא לא אטרקטיבי, מה שחשוב זה שנעבור לשלב הבא. נצטרך לעשות תוצאה טובה במשחק הראשון בחוץ, כדי להעביר את ההכרעה למשחק השני בבלומפילד. יש לנו קבוצה מספיק טובה בכדי לעבור שלב ונצטרך להוכיח את זה במגרש".

גיא לוזון, שהחתים היום את הקשר השמאלי בן ה-19 של גדנ"ע יהודה, ג'ורג' אמסיס, הוסיף: "אנחנו עדיין לא מכירים את הקבוצה שהגרלנו, אבל עד לתאריך המשחק נלמד את הקבוצה על בוריה. אנחנו מכבדים את סימרוג אבל המטרה שלנו היא אחת ויחידה וזה להעפיל לשלב הבא".

סימורג משחקת בעיירה זקאטאלה הסמוכה לגבול אזרבייג'אן הן עם רוסיה והן עם גאורגיה. מספר התושבים בעיירה נע סביב 26 אלף. הקבוצה הוקמה רק בשנת 2005 והחל מלפני שנה משחקת באצטדיון המקומי בעיירה, המכיל כ-4,000 מקומות. רומן פוקורה האוקראיני מאמן אותה מאז 2006 וזו תהיה הופעת הבכורה של הקבוצה הצעירה במפעלים האירופאים.

בעונה החולפת שיחקו במדי הקבוצה שישה שחקנים אזרים בלבד, בנוסף לחמישה גאורגים וחמישה אוקראינים. לחלוץ המולדובי אלכסנדרו פופוביצ'י למעלה מ-20 הופעות בנבחרת ארצו והשוער האוקראיני הוותיק טראס צ'ופיק, 37, משמש גם כמאמן השוערים של הקבוצה.

שחקן הקבוצה, סרגיי סוקולוב משתייך לסגל נבחרת אזרבייג'אן אחרי שחזר מהשעייה ארוכה בגלל שימוש בחומרים אסורים. גם הקשר אלכסנדר צ'רטוגנוב הוא שחקן נבחרת ורשם 21 הופעות בינלאומיות.

נתניה נגד סלימה וונדררס בסיבוב השני

הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופאית ישוחק בתאריכים ה-16 וה-23 ביולי ומכבי נתניה תיכנס אליו עם מפגש כפול נגד סלימה וונדררס, מחזיקת הגביע המלטזי.

מאמן הקבוצה, נתי עזריה, אמר היום: "אני עדיין לא מכיר את הקבוצה היריבה ואתחיל ללמוד אותה בקרוב. המטרה היא לעבור שלב, אבל מעבר לכך זו התנסות טובה לקבוצה החדשה ותעשה טוב לתהליך הגיבוש שלה. אנחנו נורכב משחקנים צעירים ובשבילם משחק בזירה האירופאית הוא חוויה מרגשת שהם יכולים ללמוד ממנה המון ולקחת ממנה הרבה לקראת העונה הבאה".

סלימה, שזכתה בעבר ב-26 אליפויות ו-20 גביעים, משחקת באצטדיון הלאומי של מלטה, אצטדיון טה קאלי המכיל 17 אלף מקומות. מלבד לוסיאן דרונקה הרומני, כל שחקני הקבוצה הם מאלטזים. הקבוצה שיחקה 76 פעמים בעבר במפעלים אירופאים, ניצחה 12 פעמים והפסידה 61. מאזן השערים שלה עומד על 214:47.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully