וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזילה ימשיך בברצלונה גם בעונה הבאה

22.6.2009 / 13:09

הגארד האיטלקי הותיק, שכיכב בגמר הפלייאוף הספרדי, ימשיך בברצלונה לעונה חמישית. לידיעת דייויד בלאט: פרנק ויטוצ'י מונה למאמן בנטון

ג'יאנלוקה באזילה, שחקנה של ברצלונה בארבע העונות האחרונות, סיכם את המשך דרכו בקבוצה גם לעונה הבאה, כך מדווחת הבוקר (שני) התקשורת הספרדית. באזילה (34, 1.92) הצדיק את הארכת החוזה בעיקר במשחק מספר 1 בגמר הפלייאוף הספרדי בויטוריה, שם קלע את שלשת הניצחון שנייה וחצי לסיום, מהלך מכריע בהחזרת האליפות לקטלוניה. העונה רשם השחקן האיטלקי 7.9 נקודות למשחק בליגה הספרדית ומספרים דומים ביורוליג.

* אחרי שאיבדה את מאמנה אטורה מסינה לריאל מדריד, ממשיכה צסק"א מוסקבה להתכונן לקראת העונה הקרובה והחתימה אמש את שחקנה לשעבר אנטון פונקרשוב, שחוזר אחרי שנתיים בחימקי מוסקבה. פונקרשוב (22, 2.00) רשם עונה סבירה בחימקי, שם קלע 7.5 נקודות ומסר 3.6 אסיסטים למשחק, וצפוי כעת לנסות להשתלב בסגל של יבגני פשוטין, ועשוי לתפוס בסגל את מקומם של ג'יי אר הולדן או ניקוס זיסיס. בנוסף לחזרה לצסק"א, צפוי פונקרשוב לתפוס מקום משמעותי גם בסגל של דייויד בלאט בנבחרת רוסיה באליפות אירופה הקרובה בפולין.

* התקשורת האיטלקית מדווחת הבוקר כי פרנק ויטוצ'י, עוזר מאמן בנטון טרוויזו בעונה שעברה, מונה למאמן הקבוצה. בנוסף מדווח כי המאמן זארה מרקובסקי עשוי להתמנות בהמשך היום למאמנה של מונטגראנו.

* חואן פלזה, מאמנה של ריאל מדריד בעונה וחצי האחרונות, יאמן בעונה הקרובה את קאחאסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully