וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של זלאטן: "מאמין שהוא ישחק בצ'לסי"

מוראטי אמר ש"איברהימוביץ' ומייקון רשאים לעזוב" וייפגש עם פלורנטינו פרז, אבל הסוכן של השבדי חושב על לונדון: "ישחק אצל אנצ'לוטי"

אחרי המכירה של קאקה על ידי מילאן וההסברים של ברלוסקוני וגליאני על הסיבות הכספיות, ייתכן שגם מאסימו מוראטי הולך באותו כיוון ונשיא אינטר לא פוסל את אפשרות מכירתם של זלאטן איברהימוביץ' ומייקון.

"כאוהד של הקבוצה הייתי רוצה לראות אותם ממשיכים בקבוצה, אבל כנשיא עלי להתייחס להיבט הכלכלי כך שעלי לומר שאם הם רוצים ללכת, הם רשאים ללכת. לא יועיל לנו להחזיק אותם בכוח", אמר מוראטי, שהוסיף: "הייתי מעריך ב-50 אחוזים את הסיכוי שהם יישארו באינטר".

על פי דיווחים באיטליה ובספרד, מוראטי יוועד בהמשך השבוע עם נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרז, בנושא איברהימוביץ', אבל יחד עם זאת, סוכנו של החלוץ השבדי, פאביו פאריסי, דווקא חושב יותר בכיוון של אנגליה והוא אמר: "מהשמועות ומהחדשות שהגיעו לאזניי אני דווקא מאמין שזלאטן ישחק בצ'לסי של קרלו אנצ'לוטי. יש כמה דברים שגורמים לי לומר זאת".

יו"ר אינטר, ארנסטו פאולילו, הצהיר בשבוע שעבר שתג המחיר של זלאטן עומד על 94 מיליון מיליון יור ו כמו זה של כריסטיאנו רונאלדו) וזה של מייקון על 40 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully