וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלילי חתם באנטליהספור

22.6.2009 / 12:00

החלוץ עזב את סיבאספור אחרי ארבע שנים, וחתם לשנתיים בקבוצה שסיימה בעונה שעברה במקום ה-12 בטורקיה. "עומד בפני אתגר חדש"

פיני בלילי, ששיחק בארבע השנים האחרונות בסיבאספור, חתם לשנתיים באנטליהספור, שסיימה את העונה האחרונה במקום ה-12 בליגה הטורקית. בלילי בן ה-30 כבש חמישה שערים בעונה שעברה במדי סיבאספור, שנהנתה מעונה מצוינת וסיימה כסגנית האלופה. "שמח מאוד שחתמתי", אמר בלילי לאחר החתימה, "אני עומד בפני אתגר חדש ומקווה להצליח גם כאן. לא הייתה לי בעיה לוותר על קבוצה שמשחקת במוקדמות הצ'מפיונס, כי רציתי לקבל יותר דקות משחק ואני מאמין שכאן אני אקבל אותן. אני מאוד מבסוט ומאושר עד השמיים, מקווה לצאת לדרך חדשה"

אנטליהספור תהיה הקבוצה הרביעית של בלילי בטורקיה אחרי שהוא שיחק עונה באיסטנבולספור, עונה בקייסריספור ובארבע העונות האחרונות בסיבאספור. לפני שעבר לטורקיה שיחק בשמשון תל אביב ובהפועל תל אביב. בנוף לחלוץ הישראלי החתימה אנטליאספור את קשר פנרבחצ'ה והנבחרת הצעירה לשעבר, קרים זנגין.

אנטליהספור היא קבוצה צנועה במושגים טורקיים ולשיאה הגיעה בשנת 2000, אז הגיעה לגמר הגביע. מאמן הקבוצה הוא מהמט אוזדילק בן ה-43, ששיחק בנבחרת טורקיה בשנים 1990-1997 ושעבר שימש כעוזר מאמן הנבחרת.

מונה בסט, הזרוע הסיטונאית של מונה טורס, הודיעה כי בעקבות הדיווחים על הצטרפותו של הכדורגלן הישראלי, פיני בלילי, לקבוצת אנטליהספור, ישלבו חבילות הנופש כרטיסי כניסה למשחקי הבית של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully