וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי קרגולה במגעים עם ראשון לציון

21.6.2009 / 13:37

אחרי שהרשית 27 פעמים בליגה א', צפוי חלוץ מכבי יבנה להשתדרג לליגה הלאומית, אך לא פוסל השארות, "הבהרתי כי העדיפות היא ליבנה"

מלך שערי ליגה א' בעונה שעברה, אורי קרגולה, נמצא במו"מ עם הפועל ראשון לציון, העולה לליגה הלאומית. בקרגולה, שכבש בעונה שעברה במדי מכבי יבנה לא פחות מ-27 שערים, כולל שישייה לרשת בית"ר כפר סבא, מעוניינות עוד קבוצות בליגה הלאומית אך נראה כי הוא מתקרב לקבוצה מראשון לציון, "כרגע ישנה הצעה נהדרת מהפועל ראשון לציון שם מאמן אריק גילרוביץ' אותו אני מאוד מעריך מקצועית אך ביקשתי מאריק לחכות יומיים שלושה כדי לקבל החלטה ואני מאושר שהוא הבין אותי", אמר קרגולה לאתר "דאבל פס", המסקר את הליגות הנמוכות. קרגולה מנהל מו"מ גם עם מכבי יבנה, שעשויה להשוות את הצעת ראשון לציון, ואז לדברי קרגולה, "הבהרתי לקבוצות כי העדיפות תהיה ליבנה".

ראשון לציון, אשר נרכשה בקיץ שעבר על ידי קבוצת אנשי עסקים בראשות רביב ספיר ורון חדד, עלתה לליגה הלאומית מהמקום הרביעי בארצית. לקראת העונה הקרובה, סגרו בקבוצה שחקני הבית גילי חפץ, דניאל מכלוף וטוביה קוז'יקרו ומבין שחקני הרכש סיכמו מסאי דגו, רן פוליקר ואלירן אפריאט, שמנהל מגעים עם הפועל באר שבע על שחרורו מהקבוצה. בקבוצה מנסים להשאיר את בלם הנבחרת הצעירה, רמי גרשון, שמחזיק בהצעות מליגת העל, וכרגע לא ברור האם ימשיך גם בעונה הבאה במדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully