וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: שני אוהדי הורקאן נהרגו

עימות בין פלגים בקהל הוביל למות האוהדים, דווקא לאחר שקבוצתם עלתה לפסגה עם 0:3 על ארסנאל, כשניצלה תיקו 1:1 של ולז מול לאנוס

ארגנטינה לא יכולה הייתה לצפות לסיום מותח ומפתיע כזה של עונת הקלאוסורה. הלילה (בין ראשון לשני) הושלם המחזור ה-18 והלפני אחרון בליגה ובסיומו הורקאן עלתה למקום הראשון בטבלה בזכות 0:3 מרשים על ארסנל, ווזאת הודות לתיקו 1:1 בין ולז סארספילד ללאנוס. הורקאן מוליכה את הטבלה כשהיא מוליכה ביתרון נקודה על פני ולז סארספילד, ובמחזור הנעילה השתיים תפגשנה במגרשה של ולז למשחק על תואר האליפות. תיקו יספיק להורקאן (38 נקודות) הצנועה ואילו ולז תהיה חייבת לנצח משום שבאמתחתה 37 נקודות.

אלא שלצערה של הורקאן, מהר מאוד נשכחה ההצגה שלה על המגרש וההתמקדות עברה לאלימות הבלתי נגמרת בקהל. במהלך המחצית החלו עימותים בין פלגים שונים בהורקאן, שלאחר מכן הובילו לקרבות קשים מחוץ לאיצטדיון. במהלך הקרבות נהרגו שני אוהדים, כששניים אחרים נפצעו בצורה קשה ופונו לבית החולים.

הורקאן - ארסנל 0:3

הקבוצה המפתיעה של העונה לא מעדה במשחקה הביתי מול היריבה מהתחתית, וטחפה את המקום הראשון. כריסטיאן פאלרמו הורחק בצהוב שני שגרר בעקבותיו אדום, ומהדקה ה-24 האורחים נותרו בעשרה שחקנים, דבר שהקל את המלאכה על הורקאן. בדקה ה-37 נגח מריו בולאטי וקבע 0:1 למארחת. הורקאן הבטיחה את שלוש הנקודות סמוך לסיום המשחק. בדקה ה-82 בעט פטריסיו טוראנזו לרשת העליונה והכפיל את היתרון, 2 דקות אחר כך מתיאס דה פדריקו היתל בהגנת ארסנל ובעט פנימה כדי לקבוע 0:3.

לאנוס - ולז סארספילד 1:1

ולז נאבקת על תואר שישי בתולדותיה וראשון מאז 2005, ואומנם היא איבדה את המקום הראשון, אבל מחזור הנעילה יתקיים בביתה, והיא יודעת שניצחון יקנה לה תואר. חוזה סאנד העלה את לאנוס ל-0:1 בדקה ה-31 והמארחת החלה לפנטז על אפשרות לאליפות, במיוחד לאחר שבדקה ה-48 יריבתה נותרה בעשרה שחקנים עם הרחקתו של הקשר פביאן קוברו. אבל ולז, לה הפסד אחד בלבד העונה, לא נשברה והשוותה בדקה ה-69 מפנדל מוצלח של החלוץ האורוגוואי רודריגו לופז.

חימנסיה חוחוי - ראסינג קלוב 2:0

ה-לה אקדמיה הבטיחו סופסוף את הישארותם בליגה הבכירה וינסו לשפר את הביצועים הקלוקלים בשנים האחרונות, בעונה הבאה. פרנקו סוסה כבש ראשון בדקה ה-68 ולא חגג מול קבוצתו לשעבר, וליאנדרו גונזאלס חתם את התוצאה בתוספת הזמן. ההגעה של ריקרדו קארוסו לומבארדי הוכחה סופית כמצוינת לאחר שהמאמן הפסיד רק פעמיים ב-13 המשחקים בהם הדריך את ראסינג. חימנסיה לעומת זאת, ירדה לליגת המשנה.

אינדפנדיינטה - סן לורנצו 1:0

אוהדי השדים האדומים השליכו רימוני עשן ושרו נגד שחקני הקבוצה שבוע אחרי התבוסה 5:0 לבאנפילד, אבל זה לא עזר לנצח בדרבי בין שתיים מחמש הגדולות של בואנוס איירס וארגנטינה. אנדרס סילברה כבש את השער היחיד בדקה ה-55.

משחקים נוספים:

אסטודיאנטס - קולון סנטה פה 3:1
לאסטודיאנטס: חוסה קלדרון (61). לקולון: חרמן ריברולה (24), אלפרדו רמירז (52), אסטבן פוארטס (88).

גודוי קרוז - ריבר פלייט 0:1
לגודוי קרוז: איבן בורגלו (9)

ניואלס אולד בויס - סן מרטין 1:0
לסן מרטין: מתיאס אורבאנו (35)

ארחנטינוס ג'וניורס - באנפילד 1:1
לארחנטינוס: גבריאל פניאלבה (20), לבאנפילד: חוליו בראזה (57)

טיגרה - רוסאריו סנטרל 1:0
לסנטרל: איבן מורנו אי פביאנסי (68)

בוקה ג'וניורס - חימנסיה לה פלאטה 2:1
לבוקה: מרטין פאלרמו (41). לחימנסיה: דייגו אלונסו (4), אנטוניו אריאל אגוארו (53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully