וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרוני מונה לעוזרו של דן שמיר בבני השרון

21.6.2009 / 17:00

מאמן גבעת שמואל בעונה החולפת ישלים צוות צעיר בקבוצה של אלדד אקוניס, רגב פנאן יהיה מאמן הכושר. אקוניס: "צוות מקצועי, דינמי ויצירתי"

אחרי שבסוף השבוע מינתה בני השרון את דן שמיר לתפקיד מאמן הקבוצה, המשיכה הקבוצה לבנות את הצוות המקצועי כשהיום (ראשון) מינתה את אורן אהרוני לתפקיד עוזר המאמן ואת רגב פנאן לתפקיד מאמן הכושר.

אהרוני אימן בעונה שעברה את מ.כ גבעת שמואל וזכה לשבחים על עבודתו בקבוצה, אך בסיבוב השני לא הצליח להציל את הקבוצה שהתרסקה עד לפלייאוף התחתון ובסופו של דבר ירדה לליגה הלאומית.

פנאן מנגד, בנו של מנהלה לשעבר של מכבי תל אביב מוני, עבד בעונה החולפת כמאמן כושר במחלקת הנוער ובקבוצה הבוגרת, כשבין היתר החל לעבוד גם בנבחרות ישראל הצעירות.

"אני חושב שעשינו מהלך מוצלח כשסגרנו באופן מהיר צוות מקצועי צעיר, דינמי ויצירתי", אמר לאחר ההחתמה יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס, "אנחנו מאוד מאמינים בצוות שבחרנו ומעריכים שהוא יצעיד אותנו לצמרת הגבוהה של ליגת העל".

כעת צפויה בני השרון להתחיל לעבוד על בניית הסגל של הקבוצה, כשבין המטרות שהציבו בקבוצה הוא השארת הקפטן מאיר טפירו, שסיים חוזה, וצירוף של רכז לידו, כשבין המועמדים נמצאים ארז כץ, ששיחק בשנתיים האחרונות בקבוצה, דרור חג'ג', יוגב אוחיון ומורן רוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully