וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: כחלון עשוי להחמיץ את אירופה

21.6.2009 / 13:29

הבוררות של תמיר כחלון עם מכבי ת"א הסתיימה ללא תוצאות. מהראן ראדי חתם לעונה נוספת, הקשר הקרואטי יוסיפ פרדריצוץ' נחת למבחנים

קשר בני יהודה מהראן ראדי, חתם היום (ראשון) על חוזה לעונה נוספת במועדון, ויוכל להירשם בסגל השחקנים לקראת המשחק הראשון בליגה האירופאית של אופ"א. בין השחקן למועדון התקיים משא ומתן ארוך, אולם שני הצדדים רצו להמשיך את ההתקשרות לעונה נוספת, והיום, כאמור, חתם ראדי לעונה נוספת במדי הזהובים. בכך מצטרף ראדי לבלם אביב חדד, שחתם בשבוע שעבר לעונה אחת בשכונה.

הבוקר נחת בישראל הקשר הקרואטי יוסיפ פרדריצוץ', שהגיע למבחנים במועדון, וערך עם הקבוצה את אימון הערב. פרדריצוץ' קשר התקפי בן 22 שהשתייך בעבר להיידוק ספליט ושיחק בעונה שעברה בליגה השנייה בקרואטיה. הערב ערכה הקבוצה אימון במגרש הסיננטי במתקן האימונים של מכבי תל אביב בקרית שלום. אלירן עטר, שסובל מפציעה קלה בכף הרגל, לא התאמן עם הקבוצה. הבלם אבי סופר, שנבחן בימים האחרונים שוחרר, לעומתו תומר ברוקס ממשיך להיבחן וכך גם חיים פונטרמולי ששיחק בעונה שעברה בהכח ר"ג.

לאימונים הצטרפו הערב לירוי צעירי ודין מורי, שהיו בחופשה לאחר ששיחקו במדי הנבחרת הצעירה בבולגריה. ביום רביעי ינחת בארץ דלה איינוגבה וביום חמישי יחזרו הקשר פדרו גלבאן, שהתחתן אמש, והבלם הקולמביאני איבן גארידו, שמסיים חופשת מולדת.

ראשי המועדון צריכים למסור לאופ"א עד מחר, ה-22 ביוני, את סגל השחקנים שירשמו לקראת המשחק בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופאית שייערך ב-2 ביולי. המנכ"ל משה דמאיו המריא הלילה לז'נבה, שוויץ, לקראת הגרלת סיבוב המוקדמות הראשון שתערך מחר בשעה 14:00. במסגרת ההכנות למפעל האירופאי תערוך הקבוצה משחק אימון נגד מכבי חיפה בכפר גלים ביום חמישי הקרוב.

כחלון עדיין של מכבי

דיון הבוררות בנוגע לתמיר כחלון הסתיים היום אחר הצהריים במשרדו של עו"ד עמיאל תגר. כחלון, שהגיע בלוויית עורך דינו שחר בן עמי, תובע כזכור את שחרורו ממכבי ת"א, שמצדה טוענת כי השחקן שייך לה ומתעקשת שיישאר במועדון בשנתיים הקרובות. בתום הדיון לא נתקבלו החלטות קונקרטיות, והצדדים ייפגשו שוב לדיון נוסף ביום ראשון הבא, ה-28 ביוני.

מנגד, בשלב זה לא יוכל כחלון להירשם כשחקן בני יהודה לקראת משחקי המוקדמות בגביעים האירופאיים, שכן הקבוצה צריכה למסור כבר מחר (שני) את הרשימה לאופ"א. עם זאת קיימת אפשרות לרשום שחקן אחד במועד של עד 24 שעות לפני המשחק (שייערך ב-2 ביולי), וייתכן שבני יהודה תשתמש בסעיף זה במידה שאכן כחלון יהיה שחקן חופשי ויישאר בקבוצה. בנוסף, מכבי תל אביב לא מאשרת לכחלון להתאמן עם בני יהודה, והמצב לא צפוי להשתנות עד הדיון הבא בעניין הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully