וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רוצים גניחות? תלחצו על מיוט"

הטניסאית הפורטוגלית מישל לרשר דה בריטו, שגניחותיה הגיעו לעוצמות של 109 דציבלים, מסקרנת את הבריטים לקראת ווימבלדון

הטניסאית הפורטוגלית מישל לרשר דה בריטו היא רק בת 16 ומדורגת 91 בעולם. במצב מתוקן לא הייתם מכירים אותה, אבל בטורניר הרולאן גארוס האחרון היא דאגה לפרוץ לתודעה של כל חובבי הטניס - ולא רק בגלל שהגיעה מהמוקדמות עד לסיבוב השלישי המכובד. מסתבר שדה בריטו היא ככל הנראה הגונחת העוצמתית ביותר בטניס הנשי, ויש כאלה שאומרים שמריה שראפובה נשמעת לידה כמו נזירה ממנזר השתקנים.

ברולאן גארוס, דה בריטו עיצבנה במיוחד את הטניסאית הצרפתיה ארבאני רזאי, שהייתה בסופו של דבר זו שהדיחה אותה מהטורניר. כעת, רגע לפני ווימבלדון, גם התקשורת הבריטית נהנית מ"עוד גונחת מקצועית" ודה בריטו כבר הספיקה להישאל על הדציבלים הגבוהים שככל הנראה ירעידו גם את מגרשי הדשא בווימבלדון. אגב, היו גם מי שדאגו למדוד את העוצמה שהגיעה ל-109 דציבלים, דציבל אחד פחות משאגת אריה.

"זה לא שכולם חייבים להקשיב לי", אמרה דה בריטו והוסיפה: "הצופים בטלוויזיה תמיד יכולים ללחוץ על כפתור המיוט (השתקה) אם קשה להם עם הקולות שאני עושה. הצופים במגרשים יכולים פשוט להצטייד במכשירי אייפוד בזמן שאני משחקת".

הסיפור של דל בריטו והגניחות התחיל כאמור במשחק נגד רזאי, שהתלוננה לוועדה המארגנת על התנהגות לא ספורטיבית של יריבתה. דל בריטו התייחסה לסוגייה הזאת ואמרה: "אני כבר שנתיים בסבב המקצועני ואף אחת לא התלוננה עליי. אם רזאי לא הייתה עושה מזה כזה סיפור גדול, לא הייתה כאן שום מחלוקת". דה בריטו הוסיפה, כי במידה וטניסאיות ירצו להתלונן עליה בווימבלדון, היא תתלונן עליהן בחזרה.

דל בריטו תפתח את הופעתה בווימבלדון במשחק נגד קלרה זקופלובה הצ'כית, המדורגת 123 בעולם. במידה ותנצח היא תתמודד מול המנצחת במשחק בין פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה לאלכסנדרה ווז'ניאק הקנדית (23 בטורניר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully