וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רק ספורט?

למצרים, שהפתיעה בגדול את איטליה וניצחה אותה 0:1, סיכוי לא רע להעפיל לחצי גמר הקונפדרציות. לשם כך היא קודם כל חייבת לנצח את ארה"ב

גביע הקופנדרציות: מצרים - ארה"ב

המשחק במחזור השלישי והאחרון בבית ב' של הטורניר, שייערך במקביל למשחק בין איטליה וברזיל. מעבר ליריבות הפוליטית, הרי שמצרים תשוש לנצח את האמריקאים כדי להעפיל לחצי הגמר.

מצרים צריכה לנצח את ארה"ב ולקוות למעידה של האיטלקים, כאשר אם האזורי לא ינצחו המצרים יעלו לחצי גמר הטורניר על חשבונם, דבר שיהווה הפתעה לא קטנה כלל ועיקר. גם במקרה של ניצחון איטלקי, יש למצרים סיכוי לא רע לעלות, שכן יחס השערים שלהם לא פחות טוב בהרבה משל האזורי. למצרים יחס שערים של 4:4, בעוד לנבחרת מארץ המגף 2:3.

ארה"ב סיימה את שני משחקיה בהפסד. במשחק הראשון נוצחה אלופת צפון-מרכז אמריקה על ידי איטליה 3:1, לאחר שהובילה. במשחק השני נוצחה ארה"ב על ידי ברזיל 3:0. יחס השערים של ארה"ב 6:1, כך שכדי לעלות צריכים האמריקאים לנצח את מצרים בהפרש רב שערים וכן לקוות להפסד בלבד של איטליה את ברזיל, גם כם מה שיותר גדול. הסיכוי לכך הוא קלוש ביותר, אבל ארה"ב תנסה מצידה לפגופ בסיכוייה של מצרים וחסן שחאטה לעלות לחצי הגמר. אנחנו בכל זאת הולכים עם ההפתעה של הטורניר, מצרים. בהצלחה.

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully