וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה: "אני כבר מחכה למשחק מול ברזיל"

ספרד גברה על דרא"פ, השוותה את שיא המשחקים ללא הפסד (35) וקבעה שיא ניצחונות רצופים (15). דל בוסקה: "נמשיך לשבור שיאים"

המחזור השלישי והאחרון בבית א' של גביע הקונפדרציות נערך אמש (שבת), כאשר בסיומו העפילו לשלב חצי הגמר ספרד ודרום אפריקה. אלופת אירופה פגשה את מארחת הטורניר וניצחה 0:2, במשחק המקביל סיימו עירק וניו זילנד בתיקו ללא שערים.

הספרדים עלו בהרכב חזק מאוד למשחק נגד דרום אפריקה, כאשר המטרה של ויסנטה דל בוסקה והשחקנים, שכבר הבטיחו את העלייה לחצי הגמר, הייתה להמשיך את רצף המשחקים שלהם ללא הפסד ולהאריכו ל-35, ובכך להשוות את השיא של נבחרת ברזיל. בנוסף, אלופת אירופה המלהיבה קבעה שיא נוסף, של 15 ניצחונות רצופים.

"אני מרוצה מהניצחון, אבל הגענו לכאן בשביל לזכות בטורניר", אמר מאמן הנבחרת ויסנטה דל בוסקה, שאחראי על 13 מהניצחונות האחרונים ושמור על מאזן מושלם, "אני לא חושב שהשיאים שאנחנו משיגים ייצרו תחושת שובע. הנבחרת הזאת תמשיך לשבור עוד הרבה שיאים, וכל עוד אנחנו נהנים זה הכי חשוב. אני מזהה על השחקנים שלי הרבה נחישות ורעב. זה לא משנה את מי נפגוש בהמשך, אבל אני מצפה בקוצר רוח למפגש מול ברזיל, זה לבטח יהיה משחק מעניין".

דרום אפריקה - ספרד 2:0

בדקה ה-50 קיבלה ספרד פנדל, אבל הכדור של דויד וייה, שלא מפסיק לרדת מהכותרות לגבי מעבר אפשרי לריאל מדריד או ברצלונה, בעט לא טוב ושוער דרום אפריקה איטומלנג קונה עצר את הכדור וכן את הריבאונד. אלא שרק דקה חלפה וכבר וייה כיפר על הטעות, כאשר קיבל כדור עצר בצורה נהדרת על החזה והמשיך בסיבוב מהאוויר לפינה. בדקה ה-72, ספרד ביצעה תרגיל מכדור חופשי, ופרננדו יורנטה סיים מצוין מחמישה מטרים. הניצחון של הנבחרת האדומה הביא אותה, מעבר להשוואת שיאה של ברזיל, לשבירת שיא הניצחונות ברצף, כשהשיגה ניצחון מספר 15.

דרום אפריקה הייתה חייבת תיקו כדי להבטיח את העלייה מבלי להסתמך על התוצאה של עירק, אבל לאור התיקו של אלופת אסיה, שניסתה לגנוב את מקומה של דרום אפריקה בחצי הגמר, עלתה המארחת. לניו זילנדים כבר לא היה סיכוי לאחר שספגו שני הפסדים. עירק ואלופת אוקיאניה לא לא הצליחו להבקיע במשחק, ושתי הנבחרות מסיימות את הטורניר ללא שער זכות אחד לרפואה.

ספרד מסיימת את הבית במקום הראשון עם שלושה ניצחונות ותשע נקודות (0:8), דרום אפריקה שנייה עם ארבע נקודות (2:2, עירק במקום השלישי עם שתי נקודות (0:1) וניו זילנד אחרונה עם נקודה (7:0).

דרום אפריקה, שעלתה מהמקום השני בבית, תשחק בחצי הגמר נגד הנבחרת שתסיים ראשונה בבית ב', ככל הנראה ברזיל, בעוד ספרד, שהעפילה מהמקום הראשון, תתמודד נגד סגנית בית ב', שתיקבע ביום ראשון ותהיה כנראה אלופת העולם, איטליה, או אלופת אפריקה, מצרים, שהפתיעה את האזורי במחזור הקודם וניצחה אותה 0:1.

עדכון ראשון: 20.6, 23:02
עדכון אחרון: 21.6, 12:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully