וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: צרפת זכתה באליפות אירופה

20.6.2009 / 22:04

הנבחרת שגברה על ישראל בבית המוקדם, זכתה בפעם השנייה בתולדותיה בתואר אחרי ניצחון 53:57 על רוסיה. גרודה בלטה עם 12 נק'

נבחרת צרפת זכתה הערב (שבת) באליפות אירופה בכדורסל נשים לאחר שניצחה במשחק הגמר 53:57 על נבחרת רוסיה, אלופת אירופה משנת 2007. הנבחרת של פייר וינסנט זכתה בתואר בפעם השנייה בתולדותיה, כשבפעם הקודמת עשתה זאת בשנת 2001. מנגד נבחרת רוסיה לא הצליחה להפגין בטורניר את הדומיננטיות המצופה ממנה וההפסד במשחק הגמר היה השני של הרוסיות בטורניר, כשאת הראשון היא צברה גם כן מול צרפת בשלב ההצלבה.

במשחק הגמר שנערך בריגה, שלטו הצרפתיות בצורה בולטת וירדו למחצית ביתרון 19:30. השליטה הצרפתית נמשכה גם במחצית השנייה, בזכות משחק מצוין של סנדרין גרודה, ושתי דקות בלבד לסוף הרבע השלישי הוליכו הצרפתיות ביתרון מבטיח 26:45. אלא שכאן נכנסו הרוסיות למשחק, בעיקר בזכות מריה סטפנובה ודקה לסיום הפער צומק ל-4 נקודות בלבד. לרוסיות ניתנו מספר הזדמנויות בדקת הסיום לצמק את הפער, אך החטאות שלהן מחוץ לקשת שלחו את הגביע לצרפת.

קלעו לצרפת: סנרדין גרודה 12, אמלין נדונג 11, פואלין קרוצ'יק ועמנואל הרמוי 7, אלודי גודין ואמילי גומיס 5, סלין דומר 4, איזבל יעקובו, קתרין מלין ופלורנס לפרון 2. קלעו לרוסיה: מריה סטפנובה 13, אולגה ארטשינה 12, בקי האמון 9, אילונה קורסטין 6, מרינה קרפונינה 5, סבטלנה אברומיסובה 4, אירנה אוסיפבה ומרינה קוזינה 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully