וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאטו זורק רמז עבה לצ'לסי

"אם תגיע הצעה אשקול אותה ברצינות", אמר כוכבה הצעיר של מילאן, שמעוניין מאוד לחבור מחדש למאמנו לשעבר, קרלו אנצ'לוטי, בלונדון

כוכבה הברזילאי של מילאן, אלשנדרה פאטו, עשוי ללכת בעקבותיו של מאמנו לשעבר קרלו אנצ'לוטי ולנדוד אחריו לצ'לסי. פאטו, 19, אישר לאחרונה כי הוא מתכוון להישאר מחויב לחוזהו ברוסונרי, אלא שכעת מסתמנת תפנית בסיפור, בגינה עשוי לסיים השחקן, שהצטרף למילאן בינואר 2008, בלונדון.

פאטו זרק רמז גדול מאוד, שצריך להיות עיוור כדי לא להבינו לעברו של הבעלים של מחזיקת הגביע האנגלי, רומן אברמוביץ', על כך שהוא רוצה להתאחד עם מאמנו לשעבר. "אנצ'לוטי יקר לי מאוד", אמר פאטו. "הוא היה זה שרצה אותי במילאן ונתן לי את הצ'אנס לגדול ולהתפתח כשחקן. יש לי אמנם חוזה במילאן, אבל אני אשקול מאוד ברצינות אם תגיע הצעה מצ'לסי".

מאז מעברו של המאמן האיטלקי לבירתה של אנגליה, עולים דיווחים כי פאטו עשוי לעבור לאי הבריטי, אלא שכעת הם נשמעים רציניים יותר. עם זאת, יצוין כי לאחר שמילאן מכרה את קאקה לריאל מדריד, בקבוצה לא ממהרים לוותר על שירותיו של הברזילאי המוכשר. גם שמם של הגרזן האיטלקי ג'נארו גאטוסו ושל פאולו מאלדיני עלו כמועמדים להצטרף לכחולים, הראשון בתור שחקן, השני כעוזר לאנצ'לוטי בצוות האימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully