וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: ווטל יזנק מהפול פוזישן בבריטניה

נהג קבוצת רד בול הקדים את רובנס באריקלו במקצה הדירוג בסילברסטון. הבריטי ג'נסון באטון יזנק מהמקום השישי, לואיס המילטון רק 19

נהג קבוצת רד בול סבסטיאן ווטל יזנק מהפול פוזישן במירוץ סילברסטון בבריטניה (ראשון, 14:50, שידור ישיר בספורט 5), כך נקבע היום (שבת) במירוץ הדירוג. ווטל קבע את הזמן הטוב ביותר כשעצר את השעון על 1:19.509 דקות, והקדים את רובנס בריקלו, שיפתח מהמקום השני, לאחר שהברזילאי של בראון GP רשם זמן של 1:19.856 דקות. אחרי השניים יסתדרו לפי הסדר מרק וובר, האוסטרלי שגם שייך לקבוצת רד בול, ירנו טרולי, נהגה האיטלקי של טויוטה, וקזוקי נקג'ימה, היפני של וויליאמס-טויוטה.

עמיתו של באריקלו בבראון, ג'נסון באטון הבריטי, שמוליך בבטחה את דירוג הנהגים וניצח בשישה משבעת המירוצים עד עתה, יחל את המירוץ בארצו רק מהמקום השישי, אחרי שחווה את מקצה הדירוג הגרוע ביותר שלו העונה, לאחר שעצר את השעונים על זמן של 1:20.289 דקות.

הפיני של יצרן פרארי, קימי רייקונן, יפתח מהמקום התשיעי, כשאחריו יסתדרו לפי הסדר פרננדו אלונסו של רנו ופליפה מאסה, הברזילאי של פרארי. אלוף העולם לואיס המילטון, שקיווה לשמח את הקהל הבריטי ולדהור לפודיום מולו, יתקשה לעשות זאת כשהוא ממשיך את העונה הרעה שלו וייצא לדרך עם מכונית המקלארן שלו מהמקום ה-19 והלפני אחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully