וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסטבורן: טורסונוב ניצח בגמר, אך נפצע בקרסולו

הרוסי שיגיע למפגש הדייויס מול ישראל גבר 3:6, 5:7 על דנקביץ' בגמר אבל הוא עשוי להחמיץ את ווימבלדון. ווז'ניאקי זכתה בטורניר הנשים

דימטרי טורסונוב זכה היום (שבת) בטורניר איסטבורן, בריטניה, (המחלק פרסים בסכום של 600 אלף דולר) הנערך על משטח דשא והמהווה הכנה לטורניר ווימבלדון שייפתח ביום שני הקרוב, 22 לחודש יוני. הטניסאי הרוסי בן ה-26, שיגיע עם נבחרת הדייויס של רוסיה לישראל בעוד שלושה שבועות למפגש רבע הגמר הגורלי ביד אליהו, גבר במשחק הגמר על הקנדי פרנק דנקביץ' 3:6, 5:7 וזכה בתואר שישי בקריירה וראשון העונה.

אבל חגיגות הזכייה של טורסונוב נפגמו עקב פציעתו בקרסול במהלך המשחק, שהטרידה אותו מאוד בסיומו. "לא מדובר באותה פציעה שהייתה לי בקרסול", הוא אמר. "זה נראה כמו משהו בגיד. אני אנסה בכל כוחי לשחק בווימבלדון, אלא אם אהיה על קביים, וגם במקרה כזה אני מאמין שלפחות אנסה".

בטורניר הנשים זכתה הכוכבת הדנית העולה קרוליין ווז'ניאקי, שניצחה בשתי מערכות את הטניסאית הצרפתייה וירג'ין רזאנו, שניצחה בחצי הגמר בקרב מתוח ועצבני את בת ארצה מריון ברטולי, 6:7 (5), 5:7. ווז'ניאקי תשלשל לכיסה סכום נאה ביותר של 98,500 אלף דולר, בעוד המנוצחת יצאה גם עם חופן לא מבוטל של 52,500 אלף דולר.

בטורניר דן בוש שבהולנד (סך פרסים של 450 אלף יורו) נכנע ריימון סלייטר המפתיע בגמר לבנג'ימן בקר הגרמני. סלייטר בן ה-31, שחזר רק לפני כחודשיים מפרישה בת שנה מהסבב וקיבל כרטיס חופשי לטורניר למרות דירוגו במקום ה-866 בלבד בעולם, עשה את דרכו עד לגמר כשבדרך חלף גם על פני דודי סלע, אבל לא הצליח להשלים את הסנסציה מול בקר, שעלה בעצמו מהמוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully