וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו הציב אולטימטום לזלאטן

המאמן הפורטוגלי הודיע לאיברהימוביץ' ולאינטר כי אם ברצונם לבצע עסקת מכירה, הדד ליין הוא ה-12 ביולי, מועד פתיחת האימונים של האלופה

הידיעות על מעבר אפשרי של זלאטן איברהימוביץ' לאחת משתי הגדולות של ספרד, ממשיכות להתיש את ז'וזה מוריניו, מאמנה הפורטוגלי של אינטר, שהחליט להציב אולטימטום בפני הקבוצה והחלוץ השבדי בטרם יצא לחופשה פרטית.

מוריניו רוצה להתחיל את מחנה טרום העונה בלוס אנג'לס ב-12 ביולי עם סגל מלא, ולכן זה הדד ליין אותו העמיד בפני הנשיא מאסימו מוראטי לגבי מכירה אפשרית של איברהימוביץ'. מוריניו כבר הודיע שיעשה הכל כדי להשאיר את המכשף השבדי במדי הנראזורי, ועבורו מדובר בעוד שלב להגשמת המטרה, במיוחד כאשר בספרד ממשיכים לדווח על משא ומתן שמתנהל בין השחקן לריאל מדריד.

השם הנוסף שהוצג כמועמד לנטוש את אינטר לטובת קבוצת הכוכבים שבונה פלורנטינו פרז, הוא המגן הימני מייקון, שממשיך לעשות קולות של עזיבה. "אני רוצה לזכות בליגת האלופות וזה דבר שחשוב לעוד רבים מחבריי בקבוצה" הבהיר הברזילאי, שנמצא כעת עם נבחרתו בגביע הקונפדרציות בדרום אפריקה. "אם אוכל לזכות בתואר הזה עם אינטר, מה טוב. אם לא, אצטרך לשקול את דרכי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully