וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בושינסקי ושעיה ימריאו לפגישה עם שניידר

20.6.2009 / 21:44

היו"ר והמנכ"ל יגיעו לקנדה וישמעו מבעלי מכבי ת"א על גובה התקציב לעונה הקרובה. דיווחים בבולגריה: סטניסלב אנגלוב סיכם בקבוצה

יו"ר מכבי תל אביב אביב בושינסקי והמנכ"ל עוזי שעיה, ייצאו הלילה (שבת) לקנדה לצורך פגישת הערכות לעונה הבאה עם אלכס שניידר.השלושה ידונו בעונה הקרובה כששעיה ובושינסקי ישמעו מהבוס על גובה התקציב לקראת העונה הבאה.

זו הפגישה הראשונה מזה זמן רב בין שניידר והנהלת המועדון ולאחריה יחלו במכבי בהכנות ממשיות לקראת העונה הבאה ובתוך כך יחלו באופן רשמי במשא ומתן עם שחקנים שמועמדים לחיזוק הקבוצה.

בתוך כך, "טופספורט" הבולגרי דיווח הבוקר כי קשר אנרגי קוטבוס ונבחרת בולגריה, סטניסלב אנגלוב, צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה לשנתיים במכבי תל אביב. אנגלוב ירד ליגה עם קבוצתו בגרמניה, מה שהפך אותו בכפוף לפרטי חוזהו לשחקן חופשי, למרות שהוא חתום עד 2010. ממכבי תל אביב נמסר כי בשלב זה הם לא מתייחסים לפרסומים או לידיעות על רכש עתידי.

אנגלוב בן ה-31, לו 23 הופעות בינלאומיות, שיחק בשנתיים האחרונות בקוטבוס וכבש שלושה שערים. במהלך הקריירה שיחק במגוון תפקידים, כולל באגפי הקישור וכבלם, ולפני המעבר לגרמניה השתייך במשך שש עונות ללבסקי סופיה.

במדי הענקית הבולגרית רשם אנגלוב הישג היסטורי עם ההעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות ב-2006/07, ושיתף פעולה עם אלין טופוזאקוב, בלם הפועל תל אביב בשנה החולפת.

כזכור, השבוע השלימה מכבי סופית את הליך מכירתו של הליברי דולי ג'ונסון לסולנה השבדית בסכום של 300 אלף דולר, ואם לוקחים בחשבון את החסכון במשכורתו של ג'ונסון שנאמדת בכ-250 אלף יורו, מדובר בסכום כסף רציני שנכנס לקופת המועדון, תחת אי הוודאות על גובה התקציב לקראת העונה הבאה. שחקן הקבוצה, עמנואל מאיוקה, שיחק היום 18 דקות בהפסדה של זמביה 2:0 לאלג'יריה במוקדמות המונדיאל.

עדכון ראשון: 20.6 10:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully